ام دی اف آلفا (ALFA MDF)

ام دی اف آلفا

ابعاد ام دی اف فوق برجسته(سینکرونایز) آلفا

ام دی اف آلفا
برند آلفا(ALFA)
مغزی خام خارجی
روکش ملامینه ایتالیایی
نوع فوق برجسته(سینکرونایز)
طرح طرح چوب،طرح سنگ،طرح بتن
طول ۳۶۶ سانتیمتر
عرض ۱۸۳ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت 32
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق ام دی اف آلفا از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام همچون ام دی اف فرامیدد،ام دی اف ایزوفام،ام دی اف گرندوود،ام دی اف کایزر هیم،ام دی اف تیسان و ام دی اف پاک چوب که در این عرصه هستند می توان از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شد.

کالیته رنگ ام دی اف آلفا

برند آلفا (ALFA)، ارائه دهنده ورق‌هایMDF ملامینه فوق برجسته(سینکرونایز) با کاغذهای ایتالیا و تایلند ، رنگ و کیفیت ماندگار، تولید شده با استفاده از ماشین آلات آلمانی ، طراحی شده با هدف تأمین بهتر نیازها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می‌باشد. ام دی اف آلفا ، دارای ویژگی خاص بافت طبیعی و عمیق بوده و تعریفی جدید در اوراق ام دی اف ملامینه به بازار ایران ارائه کردند.
کاغذهای انتخابی آلفا ، اکثراً از تولیدکنندگان مطرح اروپایی و آسیایی و همچنین ورقهای ام دی اف نیز از دو کشور ایتالیا و تایلند می باشند.
ورق های ام دی اف فوق برجسته آلفا (ALFA) در واقع ورق های ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .
به لحاظ فنی، ام دی اف برجسته طرح بتن آلفا با مغز واناچای مالزی و روکش اروپایی، یکی از بهترین متریال ها برای دکور فضاهای مدرن و نئوکلاسیک می باشد.

ام دی اف برجسته طرح بتن رقیب بسیار سرسخت برندهایی همچون کلیاف و میک ایتالیا می باشد که با سایز بزرگ 183 در 366 سانتیمتر (در مقایسه با سایز کوچک خارجی)، با قیمت کاملا رقابتی (بسیار پایین تر از کلیاف و میک ایتالیا) تولید می شود.

این نوع ام دی اف دارای نوار پی وی سی کاملا همرنگ یک میلیمتری است که بعد از چسبانده شدن بر روی ام دی اف، شکل بسیار زیبایی را به آن می دهد؛ همچنین مغز پی وی سی با لایه ی رویه ی آن همرنگ می باشد.

لایه ی زیرین ام دی اف برجسته طرح بتن آلفا، طرح و رنگ کاملا یکسان با لایه ی رویی دارد و تنها از لحاظ بافت با یکدیگر متفاوت هستند. به همین خاطر می توان از بافت زیرین هم بعنوان نمای کار استفاده کرد.
ام دی اف آلفا دارای روکش های آغشته به overly که مانند رویه پارکت ضد خش بوده هستند و همچنین دارای روکش کرافت (دوبل) و پلیت برجسته در دستگاه پرس خود می باشند، ورق ام دی اف طرح بتن آلفا (ام دی اف طرح سیمان)را در ابعاد بزرگ تولید و با قیمت بسیار مناسبتر از نمونه مشابه خارجی مانند ام دی اف کلیاف و ام دی اف میک ایتالیا به بازار عرضه می شود.
ورق های سینکرونایز آلفا (ALFA) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی،طرح بتن،طرح سیمان طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد .
برای اینکه این امر امکان پذیر باشد باید از مرغوبترین مواد اولیه ، پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در پروسه تولید استفاده کرد که هر شرکتی توانایی آن را ندارد .
ورق های سینکرونایز آلفا به وسیله پرس های ملامینه تولید میشوند با این تفاوت که در این دستگاه ها از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده میشود و در نتیجه محصول نهایی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.

ام دی اف طرح بتن آلفا

ام دی اف طرح بتن آلفا که سطحی برجسته و مقاوم و البته ظاهری جذاب دارد و استفاده از آن به زیبایی محیط آشپزخانه شما کمک زیادی می کند. ام دی اف طرح بتن آلفا بیشتر در فضاهای اداری و فروشگاهی کاربرد دارد. البته در فضاهای مسکونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ام دی اف طرح بتن علاوه بر کابینت آشپزخانه محصولات چوبی دیگری از جمله میز پذیرش اداری، دیوارکوب و همچنین پارتیشن برای تفکیک فضا استفاده می‌شود. همچنین استفاده ترکیبی از ورق ام دی اف طرح بتن در کنار هایگلاس نیز از دیگر کاربردهای این نوع ورق است که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایا و قابلیت های ورق های ام دی اف آلفا

1. نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی
2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
3. زن کمتر و قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

قیمت ورق ام دی اف آلفا

ام دی اف فوق برجسته آلفا با ابعاد بزرگ (۳۶۶*۱۸۳)،که با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند و با کیفیت‌ هستند. قیمت ام دی ف آلفا نسبت به کیفیت و ابعادش بسیار مناسب است.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف آلفا 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ ام دی اف آلفا

محصولات مشابه

محصولات مرتبط