ام دی اف ملامینه ایزوفام (ISOFAM MDF)

ام دی اف هایگلاس ایزوفام،قیمت هایگلاس ایزوفام ،قیمت ورق mdf ایزوفام,قیمت ورق ایزوفام,نمایندگی فروش ایزوفام

ابعاد ام دی اف ایزوفام:

ام دی اف ایزوفام
برند ایزوفام(SOFAM)
مغزی ام دی اف تایلندی واناچای
روکش ملامینه
طول 366 سانتیمتر
عرض 183 سانتیمتر
ضخامت 16 میلیمتر
تعداد ورق در پالت 31
ساخت کشور ایران

کاتالوگ رنگ ام دی اف ایزوفام:

ام دی اف ملامینه ایزوفام متشکل از ام دی اف خام تایلندی (واناچای،سیام،ادونس) و کاغذ طرح دار آغشته به رزین با ابعاد گوناگون بوده ، که در دما و فشار بسیار بالا پرس میشوند .روکش ورق ام دی اف ایزوفام بر اساس بافت های زیبا پوشانده شده که حسی خوب برای محیطی گرم و صمیمی فراهم می نماید . ابعاد ورق ام دی اف ایزوفام 183*366 با ضخامت 16 میل می باشد. کیفیت ام دی اف ایزوفام بسیار بالاست بطوریکه با ام دی اف های ساخت کشور ترکیه برابری می کند.
شرکت ایزوفام ایران (ISOFAM) یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان ورق های ام دی اف در بین شرکتهای تولید کننده ام دی اف می باشد. ویژه گی های پویا ، طبیعی بودن رگه های چوب و تعامل میان حس بصری و لمسی کاربر در این محصول زمانی شاخصه ویژه تری به خود می گیرد که نقش نورپردازی در بازی نور و سطح بر روی بافت این ام دی اف جلوه ای انحصاری به محصول تولید شده می بخشد.همین ویژه گی سبب شده دریافت حس مستقیم از طبیعت به زیبایی عناصر مبلمان و دکوراسیون داخلی ساخته شده با ایزوفام بیافزاید و نگاه طراحان داخلی را برای استفاده از این محصول به خود جلب می کند.

ام دی اف طرح بتن ایزوفام

ام دی اف طرح بتن ایزوفام که سطحی برجسته و مقاوم و البته ظاهری جذاب دارد و استفاده از آن به زیبایی محیط آشپزخانه شما کمک زیادی می کند. ام دی اف طرح بتن ایزوفام بیشتر در فضاهای اداری و فروشگاهی کاربرد دارد. البته در فضاهای مسکونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ام دی اف طرح بتن علاوه بر کابینت آشپزخانه محصولات چوبی دیگری از جمله میز پذیرش اداری، دیوارکوب و همچنین پارتیشن برای تفکیک فضا استفاده می‌شود.

ویژگیهای ورق ام دی اف ایزوفام:

• در ورق ام دی اف ایزوفام به مرور زمان تغییر رنگ ایجاد نشده که خود باعث تولید عمر این ورق ها می باشد.
• MDF ایزوفام در برابر سختی مقاوم بوده تا حدی که می توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق را بدون خراش تمیز کنید.
• لبه های ورق ایزوفام بدون درز بوده که باعث جلوگیری از نفوذ آب می شود.
• ورق ام دی اف ایزوفام استاندارد مقاومت در برابر گرمای خشک را دارا می باشد.
• ام دی اف ایزوفام دارای استاندارد مقاومت در برابر مایعات سرد می باشد.
قیمت ام دی اف ایزوفام نسبت به بقیه ام دی اف های ساخت ایران بالاتراست. قیمت ورق ایزوفام به دلیل کیفیت بالا تقریبا با ام دی اف های ترکیه ای برابری می کند و جز برندهای لاکچری در ایران به حساب می آید. به دلیل تغییراتی در بازار ارز قیمت ورق ام دی اف ایزوفام رو زانه اعلام می شود.

قیمت ام دی اف ایزوفام

تولید ام دی اف ایزوفام در شهرک صنعتی عباس آباد با تجهیزات به روز ، باعث شده است که این محصول قابلیت رقابت بالایی با انواع مشابه وارداتی داشته باشد. از سوی دیگر با وجود تحریم های موجود و مشکلات مربوط به واردات، تولیدات شرکت هایی هم چون ایزوفام چوب ایرانیان” نیاز بازار ایران را با قیمت مناسب تری پوشش می دهد.

محصولات مرتبط