قیمت ورق هایگلاس پاک چوب (Pak Choob)

mdf پاک چوب,ام دی اف پاک چوب ,هایگلاس پاک چوب،هایگلاسPak choob،صفحه کابینت پاک چوب

ابعاد هایگلاس پاک چوب:

هایگلاس پاک چوب
برند پاک چوب(Pak Choob)
مغزی ام دی اف خام تایلندی (واناچای و سیام )
نوع هایگلاس
طرح براق،سوپر مات
طول ۲۸۸ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۵
ساخت کشور ایران

هایگلاس پاک چوب شامل 3 گروه است که این گروهها شامل کد 1 (ساده) ، کد2 (طرح چوب )، کد 3(اکلیلی و هولوگرام) ،می باشند.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس پاک چوب از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس آلکی،هایگلاس ایزوفام،هایگلاس پانوتک،هایگلاس دکوپنل،هایگلاس اکوپنل،هایگلاس ای جی تی ، هایگلاس یلدیز ، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس واریو و یا پلی گلاس کینگ گلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

های گلاس پاک چوب در 6 کلاس کلی عرضه می گردد:

کلاس A : ساده ، کلاس B : طرح چوب ، کلاس C : متالیک ،
کلاس D : هولوگرام ، کلاس E :سوپر مات کلاس F : خاص

سمپل هایگلاس پاک چوب:

هایگلاس پاک چوب از ام دی اف های خام . ابعاد ورق های گلاس پاک چوب 280*122 با ضخامت 16میلی متر می باشد. تعداد ورق هایگلاس در هر پالت 25 ورق می باشد.
ورق ام دی اف های گلاس پاک چوب در سه گروه ساده،طرح چوب و هولوگرام عرضه می گردد.
هایگلاس پاک چوب (Pak choob) ، با روکش پی وی سی کره ای UV دار ، در طرح و رنگبندی های متنوع، زیبا و براق، با تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد.
از مزیت های ورق ام دی اف هایگلاس پاک چوب ، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح های مورد نظر ابتدا بر روی لایه های گلاس پاک چوب چسبانده و سپس روکش pvc بر روی آن قرار می گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر باز می شود. روکش شفاف و شیشه مانند pvc بر روی ام دی اف هایگلاس پاک چوب ، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.
در هایگلاس مات پاک چوب از سطح صیقلی خبری نیست و بجای آن یک سطح مات دیده می شود که نور را به میزان بسیار ناچیزی ساطع میکند. در هایگلاس مات بدلیل نداشتن سطح شفاف و صاف، جای لمس دست باقی نمیماند و آنتی فینگر هستند.
از دیگر ویژگی های ورق های هایگلاس پاک چوب مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc هایگلاس پاک چوب به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.همچنین این نوع ورق ها یگلاس به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است.

قیمت هایگلاس پاک چوب

اگر به دنبال هایگلاس با کیفیت‌ وقیمت مناسب‌ هستید باید گفت ورق ام دی اف هایگلاس پاک چوب ازبهترین انتخاب ها است.
علت قیمت مناسب هایگلاس پاک چوب تولید صفر تا صد محصول در داخل کشور است که علاوه بر قیمت بهتر، مزیت موجودی بهتر دارد.مزیت موجودی به این دلیل است که وابستگی تولید به بازار جهانی ندارد و در زمان تحریم ها، محصولات پاک چوب همچنان تولید و به بازار عرضه می شود.

قیمت هایگلاس پاک چوب ،قیمت ورق هایگلاس پاک چوب ،قیمت ورق های گلاس پاک چوب

محصولات مشابه