ام دی اف هایگلاس یلدیز (Yildiz AMF)+کاتالوگ

هایگلاس یلدیز AMF

ابعاد ورق هایگلاس یلدیز

ام دی اف یلدیز
برند یلدیز(Yildiz AMF)
مغزی ام دی اف خام خارجی
نوع هایگلاس
طرح براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۵
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق هایگلاس یلدیز(AMF) از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس پاک چوب،هایگلاس پانوتک،هایگلاس دکوپنل،هایگلاس اکوپنل، هایگلاس ای جی تی ، هایگلاس یلدیز ، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس واریو و یا پلی گلاس کینگ گلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل هایگلاس یلدیز:

مزایای و ویژگی های ورق هایگلاس یلدیز

هایگلاس یلدیز (Yildiz AMF) با تنوع رنگ بالا درایران تولید می شود و دربرابر رطوبت و ضربه مقاومت خوبی را داراست.
ابعاد ورق هایگلاس یلدیز 122*280 سانتیمتر با ضخامت 16 میلیمتر می باشد.همچنین روکش باکیفیت ام دی اف های گلاس یلدیز باعث مقاومت دربرابرهرگونه تغییر رنگ براثر نورخورشید و… می باشد. ورق هایگلاس یلدیزYILDIZ نوعی ام دی اف باروکش نوعی پلاستیک به نام پلکسی گلاس است که مثل شیشه شفاف عمل می کند با این تفاوت که از شیشه سبک تر و محکم تر است .
از دیگر ویژگی های ورق هایگلاس یلدیز مقاومت در برابر خراش است به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود.
لازم به ذکر است منظور از ضد خط وخش بودن های گلاس یلدیز یعنی اینکه اگر آن را با اسکاچ تمیز کنیم هیچ آسیبی نمی بیند .
ورق یلدیز در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاس است. این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینند. ورق یلدیز تا زمانیکه روکش روی آنها آسیب ندیده باشد، در برابر رطوبت مقاوم هست.
روکش pvc هایگلاس یلدیز به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین های گلاس یلدیز به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است.
همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است.
ورق های هایگلاس اکثرا یک رو بوده که روی ورق باسلفون پوشانده شده است و پشت ورق ظاهری سفید رنگ و از جنس ملامین و کاغذ است.نوع با کیفیت آن خوب و نوع بی کیفیت آن هنگام برش دچار لب پریدگی می شود .هرچه جنس های گلاس بهتر باشد ماندگاری کابینت ها و کمدها نیز بیشتر خواهد بود .

قیمت ورق هایگلاس یلدیز

اگر به دنبال هایگلاس با کیفیت‌ وقیمت مناسب‌ هستید باید گفت ورق ام دی اف هایگلاس یلدیز ازبهترین انتخاب ها است.
کارخانه هایگلاس یلدیز، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین تولید کننده های ورق هایگلاس با چندین سال تجربه، با پایبندی به اصل تولید کالای با کیفیت، در حال فعالیت است.
البته قیمت ورق ام دی اف هایگلاس یلدیز در بازار ایران به علت کیفیت بالایش نسبتا گران تر از ام دی اف هایگلاس ایرانی می باشد.

برای دانلود کاتالوگ هایگلاس یلدیز 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت لمینت هاوس بادن 2021

محصولات مشابه