هایگلاس گیزیر-GIZIR

هایگلاس گیزیر،هایگلاس GIZIR

مشخصات فنی هایگلاس گیزیر:

نام هایگلاس: گیزیر/ GIZIR
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

با توجه به اینکه ورق هایگلاس گیزیر ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا،لامی گلاس ترکیه،هایگلاس ایشیک ترکیه و یا پلی گلاس گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

هایگلاس گیزیر(GIZIR)از نوعی پلیمر خاص از نوعی پلی کربنات شفاف است. گرچه این ماده شبیه به شیشه می باشد ولی نسبت به شیشه هم سبکتر می باشد و از هم از نظر قوام بهتر است .معمولاً یک سمت ورق های هایگلاس را با این ماده می پوشانند و سمت دیگر ملامینه می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه این ورقها بسیار پر استفاده بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.
ابعاد هایگلاس های گیزیر ترکیه برای کابینت کاران 280*122 سانتیمتر به ضخامت 16 میلیمتر میباشد. به دلیل استفاده pvc در روکش های گیزیر ، استقامت زیادی در برابر نور مستقیم آفتاب دارد. همچنین این نوع ورق های mdf از مواد مقاوم در برابر تغییر رنگ استفاده می شود. به همین دلیل می توان این متریال را در فضاهای آزاد و در برابر نور مستقیم آفتاب هم قرار دارد.
از دیگر ویژگی های ورق های هایگلاس گیزیر مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc هایگلاس گیزیر به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است.

محصولات مشابه