ام دی اف ملامینه

ام‌دی‌اف ملامینه چیست؟

امروزه در بازار ایران و بازار‌های جهانی MDF با روکش ملامینه بیشترین سهم را ددر اختیار دارند، این روکش‌ها از کاغذهای تزئینی و طرح‌دار آغشته با چسب ملامین فرم آلدئید و بدون هیچ گونه نیاز به چشب مجدد روی تخته‌های چوبی یا ام‌دی‌اف چسبانده می‌شوند.
روکش‌های ملامینه نه تنها از مقاومت بسیار خوب و قابل قبولی برخوردارند بلکه به ام‌دی‌اف ظاهر بسیار خوب و مقبولی می‌دهند که موجب می‌شود تا این ورق‌ها در جاهایی بسیاری نظیر ساخت مبلمان، ساخت کابینت آشپزخانه و به خصوص بدنه کابینت، سرویس خواب اتاق و کمد، پارتیشن بندی، لوزام حمام و سرویس بهداشتی، میز تلویزیون، دکور فروشگاه و دیوارکوب به کار روند.در ام‌دی‌اف ملامینه سطح با لبه‌ها هماهنگی دارند زیرا می‌توان نوار لبه چسبانی را نیز از جنس ملامین ساخت.

ام دی اف ملامینه

ویژگی‌های ام‌دی‌اف با روکش ملامینه

• ام‌دی‌اف ملامینه قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر ام‌دی‌اف با روکش‌های دیگر دارد و نسبت به مزایای خود یک انتخاب اقتصادی است.
• ام دی اف ملامینه در فینیش های صابونی،براق،برجسته،فوق برجسته(سینکرونایز) تولید می شود.
• این روکش‌ها تا حد زیادی از اثرات مخرب آب و رطوبت جلوگیری می‌کنند.
• در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در سطح وسیع در بازار موجود هستند.
• در روکش ملامینه سطح رویه با لبه‌ها یک‌دست است.
• کار کردن با ام‌دی‌اف با روکش ملامینه نسبت به ورق‌های با روکش اچ‌پی‌ال بسیار آسان‌تر است.

قیمت ام دی اف ملامینه

به روزرسانی: آبان ۱۴۰۰


برند ام دی افحداقل قیمت-حداکثر قیمت(تومان)
قیمت ام دی اف سی پلاس2,700,000-4,000,000
قیمت ام دی اف سلکتتماس بگیرید
قیمت ام دی اف فرامید1,280,000-1,400,000
قیمت ام دی اف ایزوفامتماس بگیرید
قیمت ام دی اف پاک چوبتماس بگیرید
قیمت ام دی اف ویسپانتماس بگیرید
قیمت ام دی اف تیسانتماس بگیرید
قیمت ام دی اف آساتماس بگیرید
قیمت ام دی اف آریاتماس بگیرید

یکی از دلایلی که ام دی اف ملامینه لامینه بسیار در صنایع کاربرد دارد، قیمت آن است. معمولاً قیمت ام دی اف ملامینه تولید می شوند، پایین است. البته این قیمت پایین نشان کیفیت پایین نیست. یکی از دلایل قیمت پایین آن، تنوع استفاده و عرضه بالا و متناسب با تقاضا است. ام دی اف ملامینه بخاطر مقاومت بالا و جنس خوبی که ارائه می دهد، همواره یکی از گزینه های مورد استفاده در کنار روکش ممبران محسوب می شود.
در میان انواع ام دی اف ملامینه، ورق های سینکرونایز یا فوق برجسته (سینکرونایز) را می توان گل سرسبد به شمار آورد. این ورق ها همان طور که از نام آن‌ها پیدا است، دارای سطحی با برجستگی های همچون چوب طبیعی هستند.

انواع برند ام‌دی‌اف ملامینه