ام دی اف آرتا (Arta MDF)

ام دی اف آرتا،پارکت لمینت آرتا،ام دی اف آرتا پان

مشخصات فنی ام دی اف آرتا:

ام دی اف آرتا
برند آرتاپان(Arta pan)
مغزی ام دی اف آرتا
نوع ملامینه
طرح برفی، برجسته، صابونی
طول ۳۶۶،۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲،۱۸۳ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۳۰
ساخت کشور ایران

کاتالوگ رنگ ام دی اف آرتا:

محصولات سلولزی کارخانه آرتاپان را در سال 1390برای تولید اوراق فشرده MDF,HDF و نئوپان تأسیس نموده است. این کارخانه در شهرک خصوصی صنعتی آرتا که دارای کارخانجات متعددی می باشد احداث گردیده است.
ماشین آلات کارخانه از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار می باشد که از کشورهای اروپایی خریداری شده است. تلفیق خلاقیت ها و مهارت های کارکنان متخصص و کارآزموده با ماشین آلات مدرن و تکنولوژی بالا موجب گردیده است که ورق های MDF,HDF و نئوپان باکیفیت بسیار بالا روانه بازار گردد. بخشی از این ورق های خام در دیگر کارخانجات مجتمع صنعتی آرتا برای لمینت کردن استفاده می شود و قسمتی هم به بازار داخلی عرضه می گردد.
استقبال کم نظیر مصرف کنندگان از محصولات شرکت آرتاپان و تغییر محسوس در سلیقه و گرایش مردم به استفاده از محصولات چوبی ، صاحبان سرمایه را بر آن داشت که در جهت گسترش و تنوع بخشی، محصولات جدیدی از نوع ورق های با روکش شفاف و براق(Hi-finity)را تولید و روانه بازار نماید.از جمله ویژگی های برجسته این نوع ورق ها می توان به شفافیت و درخشندگی بالا و ضد خش بودن آن اشاره کرد. انعکاس نور ورق ها و خاصیت شیشه ای آن بسیار چشم نواز بوده و با داشتن رنگ های متنوع و براق محیطی جذاب و دلچسب ایجاد می نماید.
همچنین خط دوم تولید ورق های خام MDF,HDF در دستور کار گروه صنعتی ارتا قرار گرفته تا به یکی از بزرگترین خطوط تولید MDF,HDFدر کشور تبدیل شود.
شرکت آرتاپان دارای آزمایشگاه بسیار مجهز و پرسنل متخصص و کارآزموده می باشد .در این آزمایشگاه کیفیت محصولات کاملا تحت نظارت و کنترل می باشد تا علاوه بر رعایت استانداردهای ملی از انطباق ان با استانداردهای جهانی اطمینان حاصل شود.

ویژگیهای ام دی اف آرتا:

• استاندارد مقاومت در برابر خراش سطح (UNI EN 15186:2012)
• استاندارد مقاومت در برابر مایعات سرد (BS EN 12720:2009+A1:2013)
• استاندارد تعیین ثبات رنگ (UNI EN 151587:2007)
• استاندارد برش متقاطع (UNI EN ISO 2409:2013)
• استاندارد مقاومت در برابر گرمای خشک (BS EN 12722:2009+A1:2013)
• تست سختی مدادی (ASTM D 3363-00)

قیمت ام دی اف آرتا

اگر به دنبال MDF با کیفیت‌ وقیمت مناسب‌ هستید باید گفت ورق ام دی اف آرتا ازبهترین انتخاب ها است.علت قیمت مناسب MDF آرتا تولید صفر تا صد محصول در داخل ایران است که علاوه بر مزیت قیمتی، مزیت موجودی را نیز برای این شرکت به ارمغان می آورد.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف آرتا 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلودام دی اف آرتا

محصولات مشابه