پارکت لمینت تکنوفلور (Techno Floor)

پارکت لمینت تکنوفلور

مشخصات فنی پارکت لمینت تکنوفلور:

پارکت تکنوفلور
نام محصول پارکت لمینت تکنوفلور (Techno Floor)
مغزی HDF کاستامانو ترکیه
روکش
نوع کلیک کلیک پارافین دار
ضریب سایش AC4/32
استاندارد E1
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (۱.۸۱۳ متر مربع سطح پوشش)=(۸ تایل)*(۱۲۰۰ میلیمتر طول)*(۱۸۷ میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت تکنوفلور(techno floor) از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،ایشیک،ای جی تی،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، آرتا، ویکتوریا فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.

کالیته رنگ پارکت تکنوفلور:

گروه صنعتی پلی فریم سپاهان در سال 1385 تولیدات خود را در زمینه دکوراسیون داخلی اعم از قرنیز دیوار پوش و ابزار آلات آغاز کرد، در راستای تکمیل سبد کالای تزیینات دکوراسیون داخلی در سال 1394 اقدام به خرید خط کامل ماشین آلات پارکت لمینیت با تکنولوژی روز اروپا نمود و در سال 1396 محصولات خود را با برند تکنوفلور به بازار عرضه کرد .

پارکت لمينت تکنوفلور (Tecno Floor) ساخت کشور ایران میباشد که بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد این محصول در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی اداری و تجاری میباشد.این محصول دارای رویه HDF با مقاومت سایشی AC4 کلیک های مقاوم می باشد.پارکت لمینت تکنوفلور با الهام از طبیعت و استفاده از مواد و رنگ های طبیعی و بافت درختان بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد .
تکنو فلور شرکت تولید کننده پارکت متعهد می شود که مسئولیت ناشی از خسارت های مالی وارده از خدمات گارانتی به محصولات فروش و نصب شده پارکت تکنوفلور را در صورتی که در طول مدت اعتبار ضمانت نامه از تاریخ قید شده در ضمانت نامه نصب گردیده باشد با رعایت کلیه مفاد و شرایط قرارداد ضمانت نامه به مدت 18 ماه تعویض و 5سال تعمیر از تاریخ نصب وحداکثر تا مبلغ 100/000/000 ریال در صورتی که خسارت ناشی از محصول خریداری شده باشد،در هر حادثه جبران نماید.

مزایای پارکت لمینت تکنوفلور

• پارکت تکنوفلور دارای قفل و کلیک های محکم و دوبل کلیک مقاوم در برابر درز و نفوذ آب می باشد
• رویه پارکت تکنوفلور مقاوم در برابر کفشهای مجلسی (پاشنه بلند)
• پارکت تکنوفلور دارای 10 رنگ وطرح متفاوت
• دارای سطحی مقاوم در برابر آب میباشد
• پارکت تکنو فلور سازگار با محیط زیست
• پارکت تکنوفلور محصول کشور ایران میباشد و دارای استاندارد AC4 می باشد
• پارکت تکنوفلور زیبایی خانه شما را دوچندان می کند
• پارکت تکنو فلور در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی اداری و تجاری میباشد.این محصول دارای رویه HDF با مقاومت سایشی AC4 و کلیک های مقاوم می باشد.
• با کلیک های پارافین خورده

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت تکنوفلور از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت لمینت تکنوفلور

انواع MDF

انواع هایگلاس