ام دی اف فوق برجسته آرکا (ARKA)+کاتالوگ

ام دی اف سینکرونایز آرکا (ARKA)

مشخصات فنی ام دی اف فوق برجسته آرکا:

ام دی اف آرکا
برند آرکا(ARKA)
مغزی ام دی اف تایلندی واناچای
روکش ملامینه
گروه 100,200,300,400,500,600,900
نوع فوق برجسته(سینکرونایز)
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۳۰
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ ام دی اف فوق برجسته آرکا:

برند آرکا (ARKA)، ارائه دهنده ورق‌هایMDF ملامینه فوق برجسته (سینکرونایز) با کاغذهای ایتالیا و تایلند ، رنگ و کیفیت ماندگار، تولید شده با استفاده از ماشین آلات آلمانی ، طراحی شده با هدف تأمین بهتر نیازها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می‌باشد. ام دی اف آرکا، دارای ویژگی خاص بافت طبیعی و عمیق بوده و تعریفی جدید در اوراق ملامینه به بازار ایران ارائه کردند.
کاغذهای انتخابی آرکا، اکثراً از تولیدکنندگان مطرح اروپایی و آسیایی و همچنین ورقهای MDF نیز از دو کشور ایتالیا و تایلند می باشند.
رنگبندی ورق های ام دی اف آرکا(ARKA) شامل ۷ گروه 100,200,300,400,500,600,900 می‌باشد
ورق های سینکرونایز آرکا(ARKA) در واقع ورق های ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .
ورق های فوق برجسته آرکا(ARKA) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد .
برای اینکه این امر امکان پذیر باشد باید از مرغوبترین مواد اولیه ، پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در پروسه تولید استفاده کرد که هر شرکتی توانایی آن را ندارد .
هدف شرکت آرکاصادرات محصولات خود است. همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، محصول جدید آرکابرای اولین بار در خاورمیانه تولید شده و به طور قطع بازار آسیا در ابتدا و سپس بازار اروپا می تواند گامی موثر در معرفی محصول ساخت ایران به دنیا باشد. در این راستا قطعاً نیازمند پشتیبانی و همراهی مصرف کنندگان و دولت هستیم.

ویژگیهای ام دی اف آرکا:

1. نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی
2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
3. زن کمتر و قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف آرکا 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود کاتولوگ آرکا  AGT

محصولات مشابه

محصولات مرتبط