ام دی اف هایگلاس ایشیک (ISIK High Gloss)

هایگلاس ایشیک،هایگلاس ISIK

مشخصات فنی هایگلاس ایشیک :

ام دی اف AISIK
برند ایشیک(AISIK)
مغزی ام دی اف خام ترک
نوع هایگلاس
طرح مات،براق
طول 280 سانتیمتر
عرض 122 سانتیمتر
ضخامت 16 میلیمتر
تعداد ورق در پالت 20
ساخت کشور ترکیه

با توجه به اینکه ورق هایگلاس ایشیک ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس آلکی و یا پلی گلاس گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

کالیته رنگ هایگلاس ایشیک :

قیمت ورق هایگلاس AISIK،قیمت ورق ام دی اف ایشیک ترکیه AISIK MDF

هایگلاس ایشیک نوعی ام دی اف است که روکش آن با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شود و ظاهری براق دارد. پلکسی گلاس نوعی پلاستیک است که براق بوده وظاهری شفاف و شبیه شیشه دارد، خود پلکسی گلاس از نوعی پلی مر خاص از نوعی پلی کربنات شفاف است. گرچه این ماده شبیه به شیشه می باشد ولی نسبت به شیشه هم سبکتر می باشد و از هم از نظر قوام بهتر است .معمولاً یک سمت ورق های هایگلاس را با این ماده می پوشانند و سمت دیگر ملامینه می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه این ورقها بسیار پر استفاده بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد.

ابعاد هایگلاس های ایشیک ترکیه برای کابینت کاران 280*122 سانتیمتر به ضخامت 16 میلیمتر میباشد. روکش این ورق های گلاس شده است. و هرچه در این قسمت دقت شود کیفیت بالاتری خواهد داشت. در صورتی که ورق هایگلاس ما روکش خوبی نداشته باشند
در هنگام برش لب پر می شود. البته باید به کیفیت دستگاه برش و پیش فرز، نوع تیغ برش و غیره هم دقت شود. انواعی از آنها که در پشت آنها کاغذ قرار دارد معمولاً کیفت کمتری دارند و آنهایی که دارای پشت ملامینه سفید هستند کیفت بهتری دارند.
یک نکته دیگر که می بایست دقت شود این است که هنگام بارگیری که بصورت پالت می باشد بین آنها ورقهایی قرار داده شود که سبب آسیب دیدن آنها نشود.

محصولات مشابه