ام دی اف پاک چوب+دانلود کاتالوگ

mdf پاک چوب,ام دی اف پاک چوب ,هایگلاس پاک چوب،هایگلاسPak choob،صفحه کابینت پاک چوب

مشخصات فنی ام دی اف پاک چوب:

ام دی اف پاک چوب
برند پاک چوب(Pak Choob)
مغزی ام دی اف خام تایلندی (واناچای و سیام )
نوع ملامینه
طرح برفی،براق
طول ۳۶۶ سانتیمتر
عرض ۱۸۳ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۳۰
ساخت کشور ایران

رنگهای ام دی اف پاک چوب :

ام دی اف ملامینه پاک چوب متشکل از ام دی اف خام تایلندی (واناچای و سیام ) و کاغذ طرح دار آغشته به رزین با ابعاد گوناگون بوده ، که در دما و فشار بسیار بالا پرس میشوند .روکش ام دی اف پاک چوب بر اساس بافت های زیبا پوشانده شده که حسی خوب برای محیطی گرم و صمیمی فراهم می نماید .
ام دی اف پاک چوب تولید گروه صنعتی پاک چوب در استان خوزستان می باشد. شرکت پاک چوب در زمینه تولید مصنوعات چوبی توانسته جایگاه خوبی در بازار ایران به دست آورد. محصولات کارخانه پاک چوب به صورت تمام اتوماتیک و با ماشین آلات درجه یک و طبق استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند.
شرکت پاک چوب (Pakchoob) یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان ورق های ام دی اف ملامینه در بین شرکتهای تولید کننده ام دی اف می باشد. برند پاک چوب یک برند معتبر و بین المللی است که به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.
کلیه ام دی اف خام پاک چوب و نئوپان های پاک چوب توسط دستگاه ها و ماشین آلات مدرن ساخت آلمان تولید می شوند. گروه صنعتی پاک چوب خود روکش ملامینه را نیز در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع تولید می کند.
کیفیت بسیار بالای MDF پاک چوب و روکش های متنوع در طرح و رنگ (ساده، متالیک، طرح چوب و طرح خاص) باعث شده MDF پاک چوب در ایران بسیار متمایز و در نوع خود بی نظیر باشد.
پاک چوب در بین تولید کنندگان ام دی اف در ایران دارای بیشترین تنوع رنگ (حدود 150 طرح و رنگ) است. طرح و رنگ های MDF پاک چوب در چهار گروه تقسیم بندی می شوند.
1. گروه رنگ های فانتزی و خاص پاک چوب MDF شامل قرمز، زرد، صورتی، نقره ای، آبی، سبز چمنی و فسفری، غیره می باشد.
2. طرح متالیک و براق ورق پاک چوب که شامل طرح های بسیار شیک و مدرن مانند کاپوچینو متالیک، طلایی متالیک، سفید متالیک، قهوه ای متالیک و غیره است.
3. طرح چوب MDF پاک چوب که همیشه طرح پرطرفدار در دکوراسیون داخلی بوده است همانند رنگ چوب بلوط، والابا، کلارک، کانواس و غیره هست.
4. ام دی اف های پاک چوب یک سری طرح های خاص نیز دارند که برای سلیقه های خاص طراحی و تولید شده است. این طرح ها دارای پترن های متعدد می باشد مثل طرح موکتی یا طرح کروکودیل و پلاسما

ام دی اف طرح بتن پاک چوب:

ام دی اف طرح بتن پاک چوب سطحی برجسته و مقاوم و البته ظاهری جذاب دارد و استفاده از آن به زیبایی محیط آشپزخانه کمک زیادی می کند. ام دی اف طرح بتن پاک چوب در فضاهای اداری و فروشگاهی بیشتر کاربرد دارد. البته در فضاهای مسکونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ام دی اف طرح بتن علاوه بر کابینت آشپزخانه محصولات چوبی دیگری از جمله میز پذیرش اداری، دیوارکوب و همچنین پارتیشن برای تفکیک فضا استفاده می‌شود.

ویژگیهای ورق ام دی اف پاک چوب:

• ورق پاک چوب دارای استاندارد مقاومت در برابر مایعات سرد می باشد.
• در این اوراق به مرور زمان تغییر رنگ ایجاد نشده که خود باعث تولید عمر این ورق ها می باشد.
• لبه های این ام دی اف بدون درز بوده که باعث جلوگیری از نفوذ آب می شود.
• ورق پاک چوب در برابر سختی مقاوم بوده تا حدی که می توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق را بدون خراش تمیز کنید.
• ام دی اف پاک چوب استاندارد مقاومت در برابر گرمای خشک را دارا می باشد.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف پاک چوب 2021 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ام دی اف پاک چوب 2021

محصولات مرتبط