ام دی اف فوق برجسته رئونت (Reonet MDF)+ کاتالوگ

ام دی اف فوق برجسته رئونت

ابعاد ام دی اف فوق برجسته(سینکرونایز) رئونت:

ام دی اف رئونت
برند رئونت(Reonet)
مغزی ام دی اف سوماترای درجه یک اندونزی ویا با مغزی تایلندی واناچای
روکش ملامینه تایوانی
نوع فوق برجسته(سینکرونایز)
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ایران

کاتالوگ رنگ ام دی اف رئونت:

ام دی اف فوق برجسته رئونت(Reonet MDF)، با مغزی سوماترای درجه یک اندونزی ویا با مغزی تایلندی واناچای و روکش درجه 1 با تنوع رنگ عالی و با طرحهای کلیف ایتالیا و همچنین طرح بتن با پرس فوق العاده عالی تولید شده است.
ام دی اف فوق برجسته رئونت بدلیل داشتن روکش درجه یک و پرس عالی بدون لب پری و مشکلاتی که بطورمعمول در امور برش و اجرا بوجود می آید می باشد.
شرکت نیکان چوب ارغوان با پشتوانه سه دهه فعالیت توسط دانش آموختگان این رشته با هدف نوآوری ، تنوع و ارتقاء کیفیت محصولات synchronize ( سینکرونایز) ، ام دی اف نازک با روکش فینیش فویل و پرینت شده، ، تاسیس گردیده و با نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و تامین مواد اولیه وارداتی از منابع معتبر جهانی ، تولید ورق های فوق برجسته با تنوع در رنگ و طرحهای مختلف با استفاده از کروم پلیت های خاص و کیفیت مطلوب را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده و در این راستا به موفقیتهای قابل توجهی نیز نائل آمده است . اقبال بازار مصرف از ام دی اف سینکرونایز رئونت با ابعاد 16x 2800×1220 تولید شده در این واحد صنعتی ، این شرکت را بر آن داشته است تا در آینده نزدیک ، محصولات جدید و متنوع تولیدی خود را نیز به بازار عرضه نماید.
ورق ام دی اف فوق برجسته رئونت به خاطر برجستگی و طراحی خاص به بافت اصلی چوب خیلی شباهت داره و به همین دلیل طرفدارهای زیادی دارد.
از جمله مزایا و قابلیت های ورق های MDF فوق برجسته رئونت (Reonet) می توان به نداشتن محدودیت در ضخامت ، قابلیت تولید در رنگ های متنوع و نیز وزن کمتر(نسبت به چوب) و قیمت اقتصادی تر اشاره نمود .
ورق های رئونت (Reonet) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه ، تجارت چند ده ساله و دانش تولید ، به وسیله پرس های ملامینه پیشرفته که مجهز به لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF می باشند ، در شش طرح و بیش از چهل رنگ با ضخامت های مختلف در ابعاد 280*122 تولید می شوند . از آنجائیکه استفاده از این تکنولوژی ، طرح کاغذ و برجستگی سطح را کاملا هماهنگ و منطبق با هم می نماید ، محصول نهایی فوق العاده زیبا و مشابه چوب طبیعی خواهد بود .
از جمله مزایا و قابلیت های ورق های MDF فوق برجسته رئونت (Reonet) می توان به نداشتن محدودیت در ضخامت ، قابلیت تولید در رنگ های متنوع و نیز وزن کمتر(نسبت به چوب) و قیمت اقتصادی تر اشاره نمود .

ویژگیهای ام دی اف فوق برجسته رئونت (Reonet MDF):

• روکش تایوانی ام دی اف فوق برجسته رئونت به اورلی آغشته گشته و به همین علت در برابر خط وخش ،حرارت و آب بسیار مقاوم می باشد.
• از ویژگی های اصلی ام دی اف رئونت برجستگی بسیار بالای آن است که با نام سوپر برجسته معروف است.
• این ورق ها در برابر سختی مقاوم بوده تا حدی که می توانید با یک اسکاچ اسفنجی سطوح این ورق را بدون خراش تمیز کنید.
• ام دی اف طرح چوب رئونت و ام دی اف طرح بتن رئونت از ام دی اف خام تایلند یا ام دی اف خام پنل پلاس تولید و با روکش هانوا کره اوورلی می شود.
• روکش دو طرف ام دی اف فوق برجسته رئونت یکسان می باشد وبا همان برجستگی پرس شده است.
• لبه های این ورق بدون درز بوده که باعث جلوگیری از نفوذ آب می شود.
• ورق رئونت استاندارد مقاومت در برابر گرمای خشک را دارا می باشد.
• ام دی اف برجسته رئونت دارای استاندارد مقاومت در برابر مایعات سرد می باشد.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف فوق برجسته رئونت از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ام دی اف فوق برجسته رئونت ۲۰۲۲

محصولات مرتبط