ام دی اف فوق برجسته (سینکرونایز) ایزوفام+کاتالوگ

ام دی اف هایگلاس ایزوفام،قیمت هایگلاس ایزوفام ،قیمت ورق mdf ایزوفام,قیمت ورق ایزوفام,نمایندگی فروش ایزوفام

ابعاد ام دی اف فوق برجسته (سینکرونایز)ایزوفام:

ام دی اف ایزوفام
برند ایزوفام(Isofam)
مغزی ام دی اف تایلندی (واناچای،سیام،ادونس)
روکش ملامینه ایتالیایی
نوع فوق برجسته(سینکرونایز)
طول ۳۶۶ سانتیمتر
عرض ۱۸۳ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ ام دی اف فوق برجسته ایزوفام:

ام دی اف ایزوفام فوق برجسته (سینکرونایز) متشکل از ام دی اف خام تایلندی (واناچای،سیام،ادونس) و کاغذ طرح دار آغشته به رزین با ابعاد گوناگون بوده ، که در دما و فشار بسیار بالا پرس میشوند .روکش ام دی اف ایزوفام بر اساس بافت های زیبا پوشانده شده که حسی خوب برای محیطی گرم و صمیمی فراهم می نماید .شرکت ایزوفام ایران (ISOFAM)
برند ایزوفام (Isofam-Synchronize)، ارائه دهنده ورق‌هایMDF ملامینه سینکرونایز (طرح و برجستگی هماهنگ) با کاغذ آلمانی، رنگ و کیفیت ماندگار، تولید شده با استفاده از ماشین آلات آلمانی ، طراحی شده با هدف تأمین بهتر نیازها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می‌باشد.

ورق های فوق برجسته ایزوفام (Isofam-Synchronizeh) در واقع ورق های ام دی اف ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .
ورق ام دی اف فوق برجسته ایزوفام (Isofam-Synchronize) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد .
برای اینکه این امر امکان پذیر باشد باید از مرغوبترین مواد اولیه ، پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در پروسه تولید استفاده کرد که هر شرکتی توانایی آن را ندارد .

ام دی اف طرح بتن ایزوفام

ام دی اف طرح بتن ایزوفام که سطحی برجسته و مقاوم و البته ظاهری جذاب دارد و استفاده از آن به زیبایی محیط آشپزخانه شما کمک زیادی می کند. ام دی اف طرح بتن ایزوفام بیشتر در فضاهای اداری و فروشگاهی کاربرد دارد. البته در فضاهای مسکونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ام دی اف طرح بتن علاوه بر کابینت آشپزخانه محصولات چوبی دیگری از جمله میز پذیرش اداری، دیوارکوب و همچنین پارتیشن برای تفکیک فضا استفاده می‌شود. همچنین استفاده ترکیبی از ورق ام دی اف طرح بتن در کنار هایگلاس نیز از دیگر کاربردهای این نوع ورق است که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ام دی اف طرح سنگ ایزوفام

روکش ورق ام دی اف ایزوفام طرح سنگ مشابه طرح انواع سنگ طبیعی و به خصوص سنگ مرمر است.. از مزیت‌های این نوع ورق ام دی اف این است که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند.

قیمت ورق ام دی اف ایزوفام

تولید ام دی اف ایزوفام در شهرک صنعتی شمس آباد با تجهیزات به روز ، باعث شده است که این محصول قابلیت رقابت بالایی با انواع مشابه وارداتی داشته باشد. از سوی دیگر با وجود تحریم های موجود و مشکلات مربوط به واردات، تولیدات شرکت هایی هم چون ایزوفام نیاز بازار ایران را با قیمت مناسب تری پوشش می دهد.

مزایا و قابلیت های ورق های ام دی اف سینکرونایز ایزوفام نسبت به چوب طبیعی :

1. نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی
2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
3. زن کمتر و قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف فوق برجسته(بتن+چرم+چوب) ایزوفام 2023از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ام دی اف برجسته ایزوفام 2023

محصولات مرتبط