ام دی اف فوق برجسته پدیده

ام دی اف پدیده

ابعاد ام دی اف سینکرونایز پدیده

نام ام دی اف: پدیده/ Padideh
ضخامت ام دی اف: 16 میلیمتر
عرض ام دی اف:1220،1830 میلیمتر
طول ام دی اف: 2800،3660 میلیمتر
تعداد ورق های ام دی اف در پالت: 30 ورق

ورق فوق برجسته ام دی اف پدیده

برند پدیده (Padideh)، ارائه دهنده ورق‌هایMDF ملامینه سینکرونایز (فوق برجسته) با کاغذهای کره ای ، رنگ و کیفیت ماندگار، تولید شده با استفاده از ماشین آلات آلمانی ، طراحی شده با هدف تأمین بهتر نیازها و سلایق مصرف کنندگان در بازار می‌باشد. ام دی اف پدیده، دارای ویژگی خاص بافت طبیعی و عمیق بوده و تعریفی جدید در اوراق ملامینه به بازار ایران ارائه کردند.
ورق های سینکرونایز پدیده (Padideh) در واقع ورق های ام دی اف ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .
در میان انواع ام دی اف ملامینه، ورق های سینکرونایز یا فوق برجسته (سینکرونایز) را می توان گل سرسبد به شمار آورد. این ورق ها همان طور که از نام آن‌ها پیدا است، دارای سطحی با برجستگی های همچون چوب طبیعی هستند.
ورق های فوق برجسته پدیده (Padideh) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد .
برای اینکه این امر امکان پذیر باشد باید از مرغوبترین مواد اولیه ، پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در پروسه تولید استفاده کرد که هر شرکتی توانایی آن را ندارد .
ورق های سینکرونایز پدیده به وسیله پرس های ملامینه تولید میشوند با این تفاوت که در این دستگاه ها از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده میشود و در نتیجه محصول نهایی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.

مزایا و قابلیت های ورق های ام دی اف سینکرونایز پدیده

1. ورق ام دی اف فوق برحسته پدیده دارای روکش کره ای با میفیت عالی هستند
2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
3. قیمت ام دی اف پدیده در مقایسه با برندهای دیگر مناسبتر است.

قیمت ورق ام دی اف فوق برجسته پدیده

قیمت ام دی اف پدیده با روکش کره از نظر قیمت در بازار با ام دی اف روکش ایرانی رقابت می کند . قیمت ام دی اف ملامینه و سینکرونایز پدیده با برند هایی با روکش ایرانی برابری می کند و یا حتی پایین تر است.

محصولات مشابه