کفپوش پی وی سی طرح سنگ دیور فلور (DIOR FLOOR)

کفپوش دیور فلور

مشخصات فنی کفپوش طرح سنگ PVC دیور فلور :

کفپوش دیور فلور
نام محصول دیور فلور (Arta)
مغزی PVC
ضخامت 2,3 میلیمتر
تعداد تایل 18 عدد
ابعاد هر کارتن (۳/۶ متر مربع سطح پوشش)=(20 عدد تایل)*(۶۰۰ میلیمتر طول)*(۶۰۰ میلیمتر عرض)
ابعاد هر کارتن (3.12 متر مربع سطح پوشش)=(20 عدد تایل)*(1200 میلیمتر طول)*(200 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران

کالیته کفپوش طرح سنگ دیور فلور:


کفپوش دیور فلور تولید شرکت دیوارپوش شرق ظاهری شبیه کفپوش های سنگی ارئه می دهند. کفپوش دیور فلور از مواد اولیه درجه یک تولید می شود. این محصول مقاوم در برابر رطوبت و قابل شستشو می باشد ، به همین دلیل میتوان آن را درآشپزخانه نصب نمود.کفپوش پی وی سی دیورفلور طرح سنگ یکی از پرطرفدار ترین کفپوش هایی است که به جهت داشتن ظاهر کاملا طبیعی و مشابه سنگ، سیل عظیمی از مشتریان را به خود جذب کرده است.
اشکال موزاییکی زیبا، رگه های ظریف و ترکیب فوق العاده رنگ های ارگانیک و شکاف ها شما می توانید از زیبایی موادی مانند تخته سنگ، تراورتن و کوارتز که به طرز هنرمندانه ای در کفپوش دیورفلور با ظاهر سنگی به تصویر کشیده شده اند، لذت ببرید. کفپوش های طرح سنگ جذابیتی ماندگار دارند و می توان از بین طرح های آلبوم دیور فلور که از رنگ‌های روشن تا طرح های فوق مدرن با طراحی منحصر به فرد در آن موجود است، طرح مورد نظر را انتخاب کرد ، کف پوش دیور فلور برای کسانی که ظاهر سنگ‌های طبیعی را دوست دارند، اما خواهان کفپوش های گرم‌تر و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند، مناسب است. کفپوش pvc طرح سنگ یکی از جدیدترین طرح ها در دنیای دکوراسیون داخلی است که این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

قیمت کفپوش دیور فلور:

مزیت اصلی کفپوش پی وی سی طرح سنگ دیور فلور این است که قیمت بسیار مناسبی دارد. شما می توانید با استفاده از این ترکیبات رنگی یک مساحت بسیار گسترده از محیط منزل خود را پوشش دهی کنید. اگر بخواهیم یک قیاس کلی میان این نوع کفپوش ها با سنگ فرش های منزل ارائه دهیم باید بگوییم که استفاده از سنگ های طبیعی در محیط منزل غالبا هزینه های سنگینی را برای شما به همراه دارند.
از ویژگی های کفپوش ارتا مقاومت در برابر باکتری و میکروب، مقاومت در برابر لغزش، مقاوم در برابر ضربه، مقاومت رطوبتی، قابل شستشو، عایق گرما، عایق صدا، عدم وجود بو و آلودگی، مقاوم دربرابر اسیدهای خانگی، مقاومت در برابر مواد شيميايي، مقاوم در برابر لک، مقاومت در برابر ترک خوردگي، عایق سرما، غیر قابل اشتعال، ضد آب،ثبات رنگ و طرح، عدم رشد کپک و قارچ

ویژگی ها و مزایای کفپوش دیور فلور:

♦ نفوذ ناپذی در برابر آب و رطوبت(ضدآب)
♦ مقاوم در برابر ضربه – فشار (قابلیت انعطاف پذیری)
♦ عایق حرارتی خوبی در تمام فصول سال (در زمستان گرم،و در تابستان خنک است)
♦ جلوگیری از نفوذ آب به داخل،چون جنس آن پلاستیک مانند و پلیمری است)
♦ دوام و طول عمر بالا
♦ قابل نصب در سرویس های بهداشتی
♦ صرفه جویی در مصرف انرژی
♦ سرعت نصب و تعمیر بالا (درصورت آسیب دیدگی)
♦ مقرون به صرفه و اقتصادی
♦ عایق صوتی

برای دریافت کاتولوگ کفپوش PVC دیور فلوراز لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود کفپوش دیور فلور

انواع MDF

انواع هایگلاس