پارکت لمینت ای جی تی (AGT Laminate)+کاتالوگ ۲۰۲۳

هایگلاس ای جی تی،هایگلاس AGT

مشخصات فنی پارکت لمینت ای جی تی :

پارکت ای جی تی
نام محصول ای جی تی (AGT)
مغزی ترک (HDF)
استاندارد AC4,AC3
نوع کلیک یونی کلیک
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (1.834 متر مربع سطح پوشش)=(8 عدد تایل)*(1208 میلیمتر طول)*(191.7 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ترکیه

با توجه به اینکه پارکت لمینت AGT از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون فلورپن،ایشیک،اآرتا،واریو،مون لاک، ایزوفام، فلورکس، ویکتوریا فلور، تکنو فلور و یا یشیل پروفیل می باشد.

پارکت لمینت AGT یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت AGT می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.
پارکت لمینت AGT در دو کلاس درز دار و بی درز , و همچنین استاندار AC3 و AC4 در ایران موجود می باشند و مقاومت نسبتا خوبی در برابر هر گونه سایش و فرسایش در طول زمان دارد. تمام محصولات ای جی تی در ترکیه تولید می شود و باعث شده مصرف کنندگان بدون هر گونه شبهه این برند را انتخاب کنند.
یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت ای جی تی می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.

پارکت لمینت ای جی تی در سه Natura Line،Natura،Natura Plus عرضه میگردد:

پارکت های سری بلا نیز از این جزئیات نسبتا کوچک الهام گرفته اند. زین پس نوآفرینی با سری بلا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
از زیبایی های طبیعت الهام گرفته و در طراحی های سِری ناتورا (Natura) از رنگ و بافت درختان استفاده شده است. این کلکسیون از 16 رنگ متفاوت با بافت سطح تیمبرلند تشکیل می شود و انرژی متفاوتی را برای محیط زندگی شما به ارمغان می آورد.

تنوع بالا و به خصوص زیبایی نقوش پارکت، حالت طبیعی بودن و گره های چوب در بعضی از تایل ها، پارکت لمینت AGT را به عنوان یکی از برندهای معتبر بخصوص در کشور ایران تبدیل کرده است.
ویژگی ضد آنتی باکتریال بودن نیز از دیگر مزایای پارکت لمینت ای جی تی می باشد. اخیرا مباحث محیط زیستی و دوستدار محیط زیست بودن خیلی با اهمیت شده است و برای عموم مردم نیز مهم می باشد که محصولی که خریداری می کنند به محیط طبیعی انسان ها ضرری وارد نکند.
نوع فرآیند تولید HDF را به گونه ای کرده اند که تخته های تولیده ی شده ی فیبر فشرده دارای انتشار کمتر گاز فرمالدئید در محیط باشد. همان طور که همه میدانیم فرمالدئید گاز مطلوبی برای سلامت انسان نمی باشد و برندهای پارکت لمینت توانسته اند تا درجه ی A پلاس دوستدار محیط زیست بودن را دریافت کنند. از طرف دیگر از نظر فنی نیز می توان بیان کرد که نصاب های حرفه ای بخوبی دریافته اند که برای نصب پارکت لمینت AGT مشکلی از هر لحاظ اتفاق نمی افتد و قیمت مناسب در کنار زیبایی طرح AGT را به عنوان یکی از بهترین ها در ایران مبدل کرده است.

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت AGT 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت AGT

انواع MDF

انواع هایگلاس