پارکت لمینت اونیکس (ONYX)

پارکت لمینت اونیکس

مشخصات فنی پارکت لمینت اونیکس:

نام پارکت: اونیکس/ ONYX
مقاومت سایشی : Ac4/31
ضخامت پارکت: 8 میلیمتر
عرض هر تایل پارکت: 192 میلیمتر
طول هر تایل پارکت: 1215 میلیمتر
تعداد پارکت در هر بسته: 8 تایل
سطح پوشش هر بسته پارکت: 1.795 مترمربع
کشور سازنده: ایران تحت لیسانس آلمان

پارکت لمينت اونیکس (ONYX) ساخت کشور ایران بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد این محصول در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی اداری و تجاری میباشد.این محصول دارای مغزی HDF با مقاومت سایشی AC4 و کلیک های مقاوم می باشد.
لایه رویه پارکت لمینت اونیکس اورلایر می باشد که هر چه گرماژ بیشتری داشته باشد مقاومت سایشی آن بیشتر می شود که با علامت مسکونیAC3، اداری AC4، تجاری AC5 نشان داده می شود. جنس مغزی پارکت اونیکس HDF که مخفف HARD DENSITY FIBERBORD می باشد ،که دانسیته HDF از فاکتورهای اصلی لمینت با کیفیت می باشد و هر چه میزان فیبر HDF بیشتر شود دانسیته آن بالاتر میرود و علاوه بر افزایش استحکام قابلیت ماشین کاری آن افزایش می یابد. بالانس شیت که از جنس کاغذ دکوراتیو بوده با گرماژ بیشتر جهت بالانس کردن HDF در زیر پارکت اونیکس پرس می شود.

مزایای پارکت لمینت اونیکس (ONYX)

• استحکام : مقاوم در برابر ضربه و فشار،لمینت اونیکس مناسب مسکونی
• ضد اشعه : تغییر نکردن رنگ پارکت اونیکس در مقابل نور و اشعه
• طبیعی بودن محصول : 90٪ از مواد خام ساخته شده از چوب است
• نصب آسان : با توجه به سیستم کلیک UNILIN CLICK نصب پارکت اونیکس بسیار سریع و آسان است که موجب صرفه جویی در وقت و تلاش می شود.
• لغزنده نبودن و داشتن قابلیت نصب آسان : سطح پارکت لمینت اونیکس لیز نیست و تایل های لمینیت با طراحی علمی و پیشرفته بدون درز کنار هم قرار میگیرند که سطحی صاف و مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت با ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد میکند.

انواع MDF

انواع هایگلاس