هایگلاس واریو(Vario)+کاتالوگ

هایگلاس واریو برد

مشخصات فنی هایگلاس واریو:

ام دی اف واریو
برند واریو( Wario Board)
مغزی ام دی اف خام ترکیه کاستامانو،چامسان و کرونوشپان
نوع هایگلاس
روکش رنولیت آلمان با ضخامت 300میکرون و 100% پت
طرح براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق هایگلاس واریو برد از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس پاک چوب،هایگلاس ایزوفام،هایگلاس پانوتک،هایگلاس آلکی،هایگلاس دکوپنل،هایگلاس اکوپنل،هایگلاس ای جی تی ، هایگلاس یلدیز ، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس واریو و یا پلی گلاس کینگ گلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

کالیته رنگ هایگلاس واریو:

هایگلاس واریو(Vario) با روکش رنولیت آلمان با ضخامت 300میکرون و 100% پت و مغزی ام دی اف ترکیه شامل برندهای کاستامانو،چامسان و کرونوشپان می باشد.
مقاومت پنل های هایگلاس واریو (Vario) در مقابل زردشدن و محوشدن رنگ در مقایسه با اجناس دیگر مشابه موجود در بازاربسیاربالاتر است.همچنین هایگلاس واریو(Vario) مقاومت خوبی درمقابل ضربه و خراش را داراست.
ام دی اف هایگلاس واریو درطی فرایند برش دچار خردشدن و لب پر شدن نمی شود. سطح براق و رنگی عمیق و پایدار دارد.
هایگلاس واریو با ابعاد 122*280 سانتیمتر و ضخامت 16 میلیمتر موجود می باشد.
هایگلاس واریو تولیدشده توسط لایه براق PVC/PET ، PVC یا ورقه PET پرس شده روی ورق ام دی اف است. کیفیت این محصولات مانند شیشه براق می باشد. پنل های هایگلاس با ایجاد حس عمق در فضا ، باعث می شود که فضاها زیباتر و راحت تر بنظر برسند. بنابراین،این باعث می شود که رضایت و قدردانی مشتریان افزایش پیدا می کند.

برای دریافت کاتولوگ هایگلاس واریو برد 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود هایگلاس واریو 2021

محصولات مشابه