هایگلاس آلکی (ALKI)+کاتالوگ

ام دی اف هایگلاس آلکی (ALKI)

مشخصات فنی هایگلاس آلکی:

ام دی اف آلکی
برند آلکی(ALKI)
مغزی ام دی اف ترک
روکش خارجی
نوع هایگلاس
طرح مات،براق
طول 280 سانتیمتر
عرض 122 سانتیمتر
ضخامت 16 میلیمتر
تعداد ورق در پالت 20
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق هایگلاس آلکی از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس پاک چوب،هایگلاس ایزوفام،هایگلاس پانوتک،هایگلاس دکوپنل،هایگلاس اکوپنل،هایگلاس ای جی تی ، هایگلاس یلدیز ، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس واریو و یا پلی گلاس کینگ گلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

کالیته رنگ هایگلاس آلکی

از بهترین تولیدات بازرگانی زاگرس چوب می توان ام دی اف هایگلاس آلکی(ALKI) را نام برد. ام دی اف هایگلاس آلکی(ALKI) با بهترین کیفیت و رنگ بندی تولید شده که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
MDFهایگلاس تولید شده زاگرس چوب می تواند نیاز داخلی کشور و حتی خارج از کشور را برآورده کند. این محصول با توجه به بهره گیری از دانش مهندسین و مشاور‌ین توانمند زاگرس چوب، به زودی جایگاه اقتصادی بالایی در صنعت چوب ایران و جهان پیدا می کند.
ام دی اف هایگلاس آلکی(ALKI) دارای 60 نوع طرح و رنگ مختلف است، که این موضوع باعث می شود که خریداران قدرت انتخاب بالایی را داشته و طرح مورد نیاز خود را از بین خیل عظیم نمونه های ام دی اف هایگلاس ALKI انتخاب کنند.
ام دی اف هایگلاس ALKI محصولی است که در بزرگترین کارخانه تولیدات مصنوعات چوبی آسیا با همکاری بازرگانی زاگرس چوب و وین تک تولید می شود. این کارخانه از نظر کیفی، با کیفیت ترین کارخانه در آسیا و خاورمیانه و حتی در ترکیه که در این صنعت بسیار فعال است می باشد و در حال حاضر رقیبی هم پای این شرکت وجود ندارد. ام دی اف هایگلاس ALKI یکی از محصولاتی است که این کارخانه با کیفیت بالایی تولید می کند که در ادامه بیشتر راجع به آن توضیح خواهیم داد.
ام دی اف هایگلاس یک نوع ام دی اف به شمار می رود که با پوششی از پلکسی گلاس تهیه شده است. این پوشش ظاهری بسیار زیبا و شیشه ای مانند، به ام دی اف داده است. شما می‌توانید از ام دی اف هایگلاس ALKI در طراحی آشپزخانه‌ ها، محیط های اداری، اتاق خواب، سالن پذیرایی و یا هر مکانی که نیاز به دکوراتیو شدن داشته باشد استفاده کنید.
شما می توانید با طرح های بی شماری که ام دی اف هایگلاس ALKI دارد هر گونه دکور یا فضایی را که می خواهید طراحی نمایید و به محیط خود جلوه زیبایی دهید. از مزایای استفاده از ام دی اف هایگلاس ALKI می توان به خصوصیت منعکس کنندگی نور به دلیل براقی آن اشاره کرد. همچنین این نمونه از ام دی اف مقاومت بالایی را دارد که در فضایی مانند آشپزخانه بسیار مناسب می باشد. زاگرس چوب سعی دارد با کار منظم و دقیق خود بهترین سرویس را به مشتریان ارائه دهد.

مشخصات فنی هایگلاس آلکی دیاموند:

ام دی اف آلکی دیاموند
برند آلکی دیاموند(ALKI Diamond)
مغزی ام دی اف ترک
روکش اروپایی
نوع هایگلاس
طرح مات،براق
طول 280 سانتیمتر
عرض 122 سانتیمتر
ضخامت 20 میلیمتر
تعداد ورق در پالت 20
ساخت کشور ایران

کالیته رنگ هایگلاس آلکی دیاموند

ورق های لوکس آل کی با برند آل کی دیاموند در ابعاد ۱۲۲×۲۸۰ سانتی متر و ضخامت ۲۰ میلی متر می باشد.
هایگلاس آلکی دیاموند با ویژگی مقاوم در برابر اثرانگشت و خش پذیری می باشد و دارای ویژگی خم پذیری بالا، درخشندگی و شفافیت بی نظیر است.
های گلاس آلکی دیاموند تولید شده با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ام دی اف خام ترکیه ،روکش های اروپایی ،چسب آلمانی و دستگاههای تمام اتوماتیک و رباتیک اروپایی است.
همچنین نوار لبه هم رنگ با تمامی محصولات از برند روما آلمان برای تمامی رنگ ها موجود می باشد.

قیمت ورق هایگلاس آلکی

اگر به دنبال هایگلاس با کیفیت‌ وقیمت مناسب‌ هستید باید گفت ورق ام دی اف هایگلاس آلکی ازبهترین انتخاب ها است.
کارخانه هایگلاس آلکی، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین تولید کننده های ورق هایگلاس با چندین سال تجربه، با پایبندی به اصل تولید کالای با کیفیت، در حال فعالیت است.

مزایای ورق هایگلاس آلکی :

به برحی از مزایای هایگلاس آلکی می پردازیم.

• درخشندگی زیاد هایگلاس آلکی

اکثر افرادی که هایگلاس را انتخاب میکنند به دلیل درخشندگی آنهاست. البته درخشندگی زیاد و سطح صیقلی هایگلاس از طرفی باعث چشم نواز تر شدن آشپزخانه میشه و از طرف دیگه باعث افزایش احتمال لکه شدن و خش افتادن سطوح کابینت هایگلاس و کمد هایگلاس می شود.

• مقاومت بالای هایگلاس آلکی

ورق هایگلاس آلکی در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاس است. این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینند. ورق هایگلاس آلکی تا زمانیکه روکش روی آنها آسیب ندیده باشد، در برابر رطوبت مقاوم هست.

• دوام بسیار بالا هایگلاس آلکی

دوام بالای هایگلاس باعث می شود که مدت زمان زیادی از استفاده کرد و مجبور نبود در مدت زمان کوتاهی کابینت ها را تعمیر یا تعویض کرد.میشه گفت این مزیت کابینت هایگلاس از سایر مزیت های آن مهمتر است چرا که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

• طرح های متنوع و زیبای هایگلاس آلکی

ورق هایگلاس نسبت به ورق ام دی اف دارای تنوع بیشتری در طرح هستند. این مزیت دست مشتری را در انتخاب طرح ورق کابینت و کمد باز میگذارد.

برای دریافت کاتولوگ هایگلاس آلکی 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ام دی اف آلکی 2021

محصولات مشابه