قیمت ورق کینگ گلاس (King Gloss)+کاتالوگ

پلی گلاس کینگ گلاس

ابعاد ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس:

ام دی اف کینگ گلاس
برند کینگ گلاس(King Gloss)
مغزی ام دی اف خام ترک
نوع پلی گلاس
طرح براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق کینگ گلاس(King Gloss) ایران از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس پاک چوب،هایگلاس پانوتک،هایگلاس دکوپنل،هایگلاس آلکی،هایگلاس اکوپنل، هایگلاس ای جی تی ، هایگلاس یلدیز ، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس واریو و یا هایگلاس ایزوفام می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

کالیته رنگ پلی گلاس کینگ گلاس:

کینگ گلاس(King Gloss) با پیشرفته ترین تجهیزات و بروزترین فناوری روز دنیا در اندازه های 1220*2800 میلیمتر و با ضخامت 8 میلیمتر تولید می شود.درخشندگی و براقیت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر نور آفتاب از دیگر ویژگی های ام دی اف کینگ گلاس می باشد.ورق کینگ گلاس (King Gloss) در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود.
از ورق کینگ گلاس اغلب در طراحی کابینت آشپزخانه سبک مدرن استفاده می شود. روکشی که از آن برای پوشش این نوع ورق ها استفاده می شود نسبت به دیگر ورق های ام دی اف ضخامت بیشتری دارد و کاملا شبیه به شیشه است تقریباً اگر بخواهیم آن را با کابینت های رنگ شده مقایسه کنیم شفافیت این ورق ها شبیه به رنگ های پلی استر براق است.
برخلاف چوب طبیعی یا ام دی اف ملامینه ، ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس در شرایط نوسانات دمایی و یا رطوبتی به‌راحتی تغییر فرم نمی‌دهد و دچار برآمدگی یا فرو رفتگی نمی‌شود. مهم ترین دلیل این اتفاق استفاده از روکشی است که با متریال مرغوب تولید شده و از نفوذ رطوبت به مغزی ورق جلوگیری می کند.
از ورق های کینگ گلاس اغلب در طراحی کابینت آشپزخانه سبک مدرن استفاده می شود. روکشی که از آن برای پوشش این نوع ورق ها استفاده می شود نسبت به دیگر ورق های ام دی اف ضخامت بیشتری دارد و کاملا شبیه به شیشه است تقریباً اگر بخواهیم آن را با کابینت های رنگ شده مقایسه کنیم شفافیت این ورق ها شبیه به رنگ های پلی استر براق است.
برخلاف چوب طبیعی یا ام دی اف ملامینه ، پلی گلاس کینگ گلاس در شرایط نوسانات دمایی و یا رطوبتی به‌راحتی تغییر فرم نمی‌دهد و دچار برآمدگی یا فرو رفتگی نمی‌شود. مهم ترین دلیل این اتفاق استفاده از روکشی است که با متریال مرغوب تولید شده و از نفوذ رطوبت به مغزی ورق جلوگیری می کند.

تفاوت پلی گلاس کینگ گلاس با هایگلاس روکش MDF براق :

تولید ام دی اف پلی گلاس با ام دی اف ملامینه و هایگلاس تفاوت زیادی دارد. در تولید ام دی اف ملامینه و هایگلاس از روش مشابه هم تولید می شود با این فرق که در هایگلاس یک لاینه آینه ای استفاده می شود. اما در تولید پلی گلاس کینگ گلاس تفاوت وجود دارد.
• ازنظر درخشانی ، براقیت و صاف تر بودن پلی گلاس کینگ گلاس بوضوح برتر و قوی تر می باشد.
• پلی گلاس کینگ گلاس مقاومت در مقابل خش و خش پذیری بالاتری نسبت به هایگلاس براق دارد. محصولات هایفینیتی نسبت به تغییرات رنگ، دما و نور مقاومت بیشتری از هایگلاس با روکش MDF براق را دارد.
• پلی گلاس کینگ گلاس بسیار شفاف تر و صاف تر تولید می شود اما در هایگلاس سطح دارای موج می باشد.
• در تولید ام دی اف کینگ گلاس رنگ ام دی اف بسیار شفاف تر و غلیظ تر از هایگلاس می باشد اینهم بدلیل پروسه تولید متفاوت می باشد.
• پروسه تولید پلی گلاس کینگ گلاس پیچیده تر و لاکچری تر می باشد و در نتیجه برای مصارف خاص استفاده می گردد.

ویژگی‌های کینگ گلاس :

برخی ویژگی های مهم پلی گلاس کینگ گلاس عبارتند از:
• براق‌تر و شفاف‌تر از هایگلاس است.
• تنوع طرح و رنگ بالایی دارد.
• مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه
• پایداری رنگ در برابرا نور
• تغییرات دما بسیار مقاوم هستن.
• به دلیل داشتن لایه‌ پوششی ضخیم و مرغوب،دربرابر تغییر شکل و برآمدگی مقاوم‌تر هستند.
• دارای طرح‌های خاص

برای دریافت کاتولوگ کینگ گلاس 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

پلی گلاس کینگ گلاس

محصولات مشابه