هایگلاس ایزوفام (Isofam)+کاتالوگ

ام دی اف هایگلاس ایزوفام،قیمت هایگلاس ایزوفام ،قیمت ورق mdf ایزوفام,قیمت ورق ایزوفام,نمایندگی فروش ایزوفام

مشخصات فنی هایگلاس ایزوفام :

ام دی اف ایزوفام
برند ایزوفام(Sabin)
مغزی ام دی اف خام تایلندی سیام
روکش هایگلاس هانوا کره
طرح براق،مات
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۴
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق هایگلاس ایزوفام از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس پاک چوب،هایگلاس پانوتک،هایگلاس دکوپنل،هایگلاس اکوپنل، هایگلاس ای جی تی ، هایگلاس یلدیز ، لامی گلاس ترکیه،هایگلاس واریو و یا پلی گلاس کینگ گلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل هایگلاس ایزوفام

هایگلاس ایزوفام (ISOFAM)،ام دی اف خام تایلندی سیام (Siam) با روکش پی وی سی هانوا کره، در طرح و رنگبندی های متنوع، زیبا و براق، با تکنولوژی روز دنیا بوده که با ابعاد16*280*122 سانتیمتر تولید می گردد.
یکی از اولین کارخانه های تولیدکننده ورق هایگلاس در ایران کارخانه ایزوفام است که محصولات خود را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک آلمانی تولید و روانه بازار می کند.
اگر بخواهیم مقایسه ای از نظر قیمت داشته باشیم باید بگوییم که هایگلاس ایزوفام ارزان تر از هایگلاس های خارجی و وارداتی در ایران بود.
شرکت ایزوفام از همان ابتدا سعی بر این داشت که محصولات خود را با کیفیت عالی به بازار عرضه کند و مهم نیز سبب شد تا بسیاری از مشتریان داخل کشور نسبت به خرید هایگلاس ایرانی رغبت نشان دهند.
در حال حاضر ایزوفام را می توان یک مرکز مهم تولید ام دی اف ایزوفام ارزان قیمت در تهران و کشور دانست.

از مزیت های های گلاس ایزوفام، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح های مورد نظر ابتدا بر روی لایه های گلاس ایزوفام چسبانده و سپس روکش pvc بر روی آن قرار می گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر باز می شود. روکش شفاف و شیشه مانند pvc بر روی ام دی اف هایگلاس ایزوفام، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.
از دیگر ویژگی های ورق های هایگلاس ایزوفام مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc هایگلاس ایزوفام به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است.

مهم ترین ویژگی های ورق هایگلاس ایزوفام :

• استفاده از ام دی اف خام خارجی درجه یک
• استفاده از روکش هایگلاس با کیفیت
• تولید انواع هایگلاس با دستگاه های پرس آلمانی
• استفاده از مواد درجه یک آلمانی
• تولید ورق های هایگلاس در طرح های متفاوت
• دوام، استحکام، زیبایی و ثبات رنگ محصولات این شرکت

مزایای ورق هایگلاس ایزوفام :

برخی از مزایای ایزوفام

• درخشندگی زیاد هایگلاس ایزوفام

اکثر افرادی که هایگلاس را انتخاب میکنند به دلیل درخشندگی آنهاست. البته درخشندگی زیاد و سطح صیقلی هایگلاس از طرفی باعث چشم نواز تر شدن آشپزخانه میشه و از طرف دیگه باعث افزایش احتمال لکه شدن و خش افتادن سطوح کابینت هایگلاس و کمد هایگلاس می شود.

• مقاومت بالای هایگلاس ایزوفام

ورق هایگلاس ایزوفام در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاس است. این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینند. ورق هایگلاس ایزوفام تا زمانیکه روکش روی آنها آسیب ندیده باشد، در برابر رطوبت مقاوم هست.

• دوام بسیار بالا هایگلاس ایزوفام

دوام بالای هایگلاس باعث می شود که مدت زمان زیادی از استفاده کرد و مجبور نبود در مدت زمان کوتاهی کابینت ها را تعمیر یا تعویض کرد.میشه گفت این مزیت کابینت هایگلاس از سایر مزیت های آن مهمتر است چرا که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

• مقاومت بالای هایگلاس ایزوفام

ورق هایگلاس ایزوفام در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاس است. این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینند. ورق هایگلاس ایزوفام تا زمانیکه روکش روی آنها آسیب ندیده باشد، در برابر رطوبت مقاوم هست.

برای دریافت کاتولوگ هایگلاس ایزوفام 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ام دی اف پاک چوب 2021

محصولات مشابه