ام دی اف فوق برجسته یونیک

ام دی اف فوق برجسته یونیک

مشخصات فنی ام دی اف فوق برجسته یونیک

نام ام دی اف: یونیک / Unique
ضخامت ام دی اف: 16 میلیمتر
عرض ام دی اف:1220 میلیمتر
طول ام دی اف: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های ام دی اف در پالت: 28 ورق

ام دی اف فوق برجسته یونیک با ابعاد 280*122 درپالت های 28ورقی با استفاده از ام دی اف واناچای درجه 1 و دستگاه آلمانی در20رنگ برجسته و کیفیت عالی تولید می شود.
ام دی اف فوق برجسته یونیک ، دارای ویژگی خاص بافت طبیعی و عمیق بوده و تعریفی جدید در اوراق ملامینه به بازار ایران ارائه کردند.
کاغذهای انتخابی ام دی اف فوق برجسته یونیک ، اکثراً از تولیدکنندگان مطرح اروپایی و آسیایی و همچنین ورقهای MDF نیز از دو کشور ایتالیا و تایلند می باشند.
ام دی اف فوق برجسته یونیک (Unique) در واقع ورق های ملامینه ای هستند که در پروسه تولید آنها طرح کاغذ و برجستگی سطح، کاملا هماهنگ و منطبق با هم میباشد .
ام دی اف فوق برجسته یونیک (Unique) با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند و محصول نهایی فوق العاده زیبا خواهد بود که به سختی میتوان بین آن و چوب طبیعی تفاوت قائل شد .
برای اینکه این امر امکان پذیر باشد باید از مرغوبترین مواد اولیه ، پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا در پروسه تولید استفاده کرد که هر شرکتی توانایی آن را ندارد .
ام دی اف فوق برجسته یونیک (Unique) به وسیله پرس های ملامینه تولید میشوند با این تفاوت که در این دستگاه ها از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده میشود و در نتیجه محصول نهایی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.

مزایا و قابلیت های ام دی اف فوق برجسته یونیک

1. نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی
2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
3. زن کمتر و قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

محصولات مشابه

محصولات مرتبط