صفحه کابینت VMF (وی‌ام‌اف)+کاتالوگ ۲۰۲۳

صفحه کابینت VMF،هایگلاس VMF

ابعاد صفحه کابینت VMF:

صفحه کابینت وی ام اف
نام محصول وی ام اف(VMF)
مغزی هانی کامپ
روکش کاملا غیر سمی
نوع سبک
ردیوس R3
نوع صفحه دو لب گرد
عرض ۶۰-۹۰ سانتیمتر
ضخامت ۶۰ میلیمتر
طول ۴۱۰ سانتیمتر
ساخت کشور ایران

گروه صنعتی اتحاد اولین تولید کننده صفحات سبک کابینت با بیش از 20 سال تجربه تولید در صنعت چوب کشور، با در نظر گرفتن نیاز بازار به تحول در عرصه دکوراسیون داخلی و آشپزخانه و وجود مشکلات فراوان در تولید صفحات کابینت تصمیم به تولید محصولی خاص و جدید در این زمینه گرفته و محصول جدید خود را با نام تجاری VMF به بازار عرضه نموده است.
یکی از انواع صفحه کابینت محصولی جدید VMF با تکنولوژی روز است که به طور اختصاصی برای کابینت و محیط آشپزخانه ساخته شده‌است.
هانی‌کامب‌های به کار رفته در تولید این صفحات، نوعی مواد سلولزی با مواد نانو است که مقاومت صفحات را در برابر رطوبت و آب‌هوای شرجی افزایش می‌دهد.
این صفحات سبک‎ترین صفحات شش سانت ، با وزن تقریبی 43 کیلوگرم در ایران هستند و در کنار این وزن بهینه، استحکام بسیار بالایی را ارائه می‌دهند.
روکش‌های جدیدی که در این صفحات به کار رفته غیرسمی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر است.
مواد اولیه به کار رفته در ساخت این صفحات از مرغوب‌ترین مواد از برترین شرکت‌های تولید‌کننده است و بکارگیری آن‌ها با بهترین تکنولوژی، کیفیت نهایی محصول را تامین می‌کند.
مزایای زیاد و کیفیت بالا در کنار قیمت متناسب نسبت به محصولات رایج، موجب ارزش خرید بالای این محصول است.

ویژگی صفحه کابینت VMF :

• صفحه کابینت VMF با بکارگیری جدیدترین روشهای سبک سازی در دنیا تولید می شود و شزکت های بزرگ تولید صفحات سبک ام دی اف از این روش جهت بالابردن مقاومت صفحات و پایین آوردن وزن آن بهره می برند.
• ضخامت 6 سانتیمتر همراه با (R3) چهره ای متفاوت و خاص به صفحات VMF بخشیده است و در عین حال با راه اندازی تکنولوژی جدید تولید صفحه در ایران توانسته وزن صفحات 6 سانتی متری را از حدود 95 کیلوگرم به حدود 45 کیلوگرم کاهش داده و در عین حال مقاومت بسیار بالاتری را نسبت به سایر صفحات ایجاد کند.
صفحه کابینت ام دی اف وی ام اف در عرض های مختلف 60-65-75-80-90‏ سانتی تولید می شود و به دلیل ساختار فیزیکی آن، سبک ترین صفحه کابینت ۶ سانت ایران می باشد.
• نوارلبه های همرنگ صفحه برای پوشش قسمت های برش خورده داخل بسته بندی صفحات موجود می باشد و همچنین بسته بندی این صفحات از جنس کارتن زخیم می باشد که علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری؛ در حین حمل و نقل از ضربه و آسیب به صفحه جلوگیری می کند.
• صفحه کابینت سبک VMF دارای نوع جدیدی از روکش با مواد اولیه نو و غیر بازیافتی می باشد که در مقایسه با سایر سی پی ال های بازار از مواد کاملا غیرسمی تولید شده و دارای بافت جدیدی است که زیبایی خاص و بدیعی به این محصول داده است.
• به دلیل مقاومت مکانیکی بالای روکش های مصرفی در صفحات VMF امکان ترک خوردن روی صفحات کاملا به صفر رسیده است و لب پریدگی در هنگام برش مشاهده نمی گردد.
• روکش‌های جدیدی که در صفحات ام وی اف (MVF) به کار رفته کاملاً غیرسمی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر است.
• هانی‌کامب‌های به کار رفته در تولید صفحات MVF، نوعی مواد سلولزی با مواد نانو است که مقاومت صفحات را در برابر رطوبت و آب‌هوای شرجی افزایش می‌دهد.
• مزایای زیاد و کیفیت بالا در کنار قیمت متناسب نسبت به محصولات رایج، موجب ارزش خرید بالای این محصول است.

برای دریافت کاتولوگ صفحه کابینت وی ام اف 2023 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود ام دی اف پاک چوب 2021

محصولات مرتبط