صفحه كابينت ام دي اف

صفحه كابينت ام دي اف چیست:

صفحات کابینت ام دی اف با استفاده از مغز ام دی اف خام و عایق کردن آن با لایه ای از روکش HPL تولید می شوند. این اوراق پس از متصل شدن به یکدیگر(دوبل شدن) و شکل دهی لبه ها با ابزار و دستگاه آلات کارگاهی به وسیله چسب ها و مواد شیمیایی مخصوص روکش و پرس می شوند.
روکش اچ پی ال خود نیز به دو صورت براق و مات بوده که هر یک به زیبایی کابینت آشپزخانه شما می افزایدهمچنین لبه های صفحات کابینت MDF نیز به دو شکل لبه گرد و تخت تولید می شوند که با توجه به نحوه بکارگیری در آشپزخانه به دو شکل دو لب گرد و یک لب گرد مورد استفاده قرار می گیرند.
صفحه کابینت ام دی اف به دلیل متنوع بودن در روکش و رنگ در کابینت آشپزخانه کاربردهای زیادی داشته و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. علاوه بر جنس خود کابینت، جنس صفحه کابینت نیز بسیار حائز اهمیت است. زیرا صفحه کابینت با کیفیت، دوام و کارایی کابینت آشپزخانه شما را دو چندان می کند. ما در این مقاله به بررسی صفحه کابینت و همه چیز در مورد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

این محصولات تمامی ویژگی های مورد نیاز یک صفحه کابینت با کیفیت را دارا هستند. استفاده از مغزی ام دی اف باعث شده است تا وزن آن ها بسیار سبک باشد. همچنین روکش اچ پی ال به کار رفته در این محصولات ضد آب می باشند و مقاومت خوبی در برابر حرارت رطوبت و خط و خش دارد.

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ :

صفحه کابینت با طرح سنگ در چند سال اخیر بیشترین متقاضی را در کشور داشته است. استفاده از سنگ طبیعی بعنوان بخش صفحه روی کابینت آشپزخانه از سالهای گذشته نیز رواج داشته است. اما به کارگیری متریال دیگر با این طرح و نقش نیز در چند سال گذشته با استقبال خوبی رو به رو بوده است
استفاده از صفحه کابینت با سنگ طبیعی برای کابینت ام دی اف مورد پسند نیست، زیرا صفحات سنگی وزن زیادی دارند.
صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ به قدری زیبا و طبیعی طراحی و تولید شده اند که در نگاه اول نمی توان تشخیص داد که این ورق آیا واقعا سنگ است یا خیر. صفحه کابینت ام دی اف با طرح سنگ های مختلف در رنگ های تیره و روشن تولید می شوند.

صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ

صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین:

استفاده از صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین برای مواردی که می خواهید با هزینه بسیار مناسب جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه ببخشید بسیار مناسب است. این مدلها شامل چندین طرح زیبا با تن های رنگی سرد و گرم و رگه های بزرگ و کوچک است.

صفحه کابینت ام دی اف طرح چوب:

صفحه کابینت ام دی اف طرح چوب آنقدر زیبا و طبیعی تولید شده اند که در نگاه اول نمی توان تشخیص داد که این ورق آیا واقعا چوب طبیعی است یا خیر. صفحه کابینت ام دی اف با طرح چوب های مختلف در رنگ های تیره و روشن تولید می شوند.

صفحه کابینت ام دی اف طرح چوب

صفحه کابینت ام دی اف طرح بتن:

استفاده از صفحه کابینت ام دی اف طرح بتن که این روزها خیلی مورد توجه قرار گرفته برای مواردی که می خواهید با هزینه بسیار مناسب جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه ببخشید بسیار مناسب است.

صفحه کابینت طرح بتن

صفحه کابینت ام دی اف شرکتی:

صفحه کابینت شرکتی رایج‌ترین نوع صفحه می باشد. به طور استاندارد صفحه کابینت شرکتی دارای ضخامت های ۳٫۲ و ۵ سانتی متر می باشد، در عرض های ۶۰ و ۶۵ سانتی متر و ۹۰ و ۹۵ سانتی متر است. صفحه کابینت شرکتی با مغز ام دی اف دارای ضخامت های مختلف است که پر کاربردترین آنها شامل:

• صفحه کابینت با مغزی ام دی اف۳ سانت

• صفحه کابینت با مغزی ام دی اف۵ سانت

• صفحه کابینت با مغزی ام دی اف۷ سانت

صفحه کابینت های ۵ و ۳ سانتی موجود در بازار که دارای اندازه های استاندارد هستند بیشترین میزان فروش را دارند. قیمت صفحه کابینت ۳ سانتی به دلیل اینکه کوچکترین اندازه در میان محصولات تولید شده در ایران است پایین تر از سایر ابعاد است.

ویژگی های صفحه کابینت ام دی اف :

• مقام در برابر آب به خاطر داشتن روکش HPL
• مقاوم در برابر حرارت
• مقاوم تر از صفحات پی وی سی
• قیمت ارزان تر از سنگ کورین با تنوع بالای روکش

قیمت صفحه کابینت ام دی اف :

اگر قیمت و کیفیت بطور همزمان برایتان مهم است، صفحات شرکتی انتخاب خوبی هستند. در کنار قیمت مناسب، انتخاب‌های متنوع در این نوع صفحات دارید. اگر کیفیت براتون اهمیت بیشتری دارد، می توانید از گزینه های کورین،کواتز،SPL استفاده کنید.