قیمت ورق ام دی اف ویسپان(VISSPAN)

ام دی اف هایگلاس ویسپان

ابعاد ورق ام دی اف ویسپان :

ام دی اف ویسپان
برند ویسپان(VISSPAN)
مغزی ام دی اف واناچای تایلند و کاستامانوی ترکیه
نوع هایگلاس و ملامینه
طرح برجسته،برفی،براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۲۱۰،۱۸۳ سانتیمتر
ضخامت ۸،۱۶،۲۵ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۵
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق ام دی اف ویسپان از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پاک چوب،ایزوفام ، ای جی تی ترکیه ،آلکی،ام دی اف کایزر هیم و یا ام دی اف سی پلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل ام دی اف ویسپان :

ام دی اف ویسپان(Visspan)، با روکش های هایگلاس و ملامینه برندهای معتبر اروپایی و مغزی ام دی اف واناچای تایلند و کاستامانوی ترکیه می باشد.

ام دی اف ویسپان در چند گروه های زیر تولید می گردد :

• ام دی اف وینا
• پرایم
• کلاسیک
• لوکس
• سلکت
• دیسکاوری
ام دی اف لوکس که از دسته سوپر گلاس‌های ویسپان هستند اعم از مات و براق در قالب دو گروه ۳۰ تایی و در ۶۰ رنگ که شامل رنگهای ساده ، طرح اکلیلی ، طرح‌های فانتزی، روکش‌های طرح سنگ و روکش طرح بتن هستند و با ابعاد منحصر به فرد ۱٫۸۳*۲٫۸۰ و با ضخامت های ۲۵,۱۸,۱۶,۸ به بازار عرضه میگردد.
ام دی اف ملامینه ویسپان شامل طرح های سنگ و سالید متالیک است که با روکش (مات) و با ابعاد ۱٫۸۳*۲٫۸۰ و با ضخامت ۱۶ میلیمتر تحت عنوان “ویسپان دیسکاوری” به بازار عرضه می شوند.گستردگی وتنوع رنگ های این مجموعه ، به کاربران امکان خلق فضایی مدرن و نوآورانه را خواهد داد.
روکش‌های ام دی اف طرح چوب ویسپان که ازگذشته با نام تجاری” وینا ” در بازار ایران به لحاظ کیفی و تنوع در جایگاه مناسبی قرار دارد ، در حال حاضر با حفظ رنگ‌های پرفروش و پر استفاده قبلی ، اقدام به افزودن رنگ های روز دنیا در صنعت تولید روکش ام دی اف نموده است .
روکش‌های ام دی اف ملامینه ویسپان شامل ۲۸ رنگ فانتزی سالید و طرح‌دار است که با دو کروم پلیت “مات” و “کتان” و با ابعاد منحصر به فرد ۱٫۸۳*۲٫۸۰ و با ضخامت‌های ۲۵,۱۸,۱۶, با عنوان ویسپان پرایم به بازار عرضه می‌‌شود.
این گروه طرح های تک رنگ و بافت دار، متناسب با سلیقه های گوناگون امکان اجرای طراحی محصولات مدرن و تولید مبلمان و دکوراسیون متفاوت را ایجاد می نماید. پرایم در حالت استاندارد با سطح یک رو کتانی ویک رو آلوتکس ارائه می شود.

داشتن دکوراسیون با جنس MDF ولی با ظاهر سنگ یا فلز، با طرح های وویسپان دیسکاوری امکان پذیر می شود. طرح های انتخاب شده برای گروه دیسکاوری به حدی واقعی است که بینده به هیچ وجه متوجه چوبی بودن آن نمی شود. این گروه با روکش استاندارد دو رو آلوتکس ارائه می شود .

گروه کلاسیک ویسپان مجموعه ای ازطرح های چوب خوش رنگ و خوش طرح است که با ترکیب آنها با سطح برجسته چوبی احساس چوب طبیعی در بیننده ایجاد می شود.
ام دی اف ویسپان کلاسیک شامل طرح چوب تیره و طرح چوب روشن با بافت و طرح زیبا ، همچنین در این مجموعه طرح ‌های آوانگارد طوسی را نیز موجود می باشد.
محصولات دیگر ام دی اف ویسپان کلاسیک، ورق‌های سفید ساده با فینیش صابونی براق یا برفی است که در اندازه ۳۶۶۰ در ۱۸۳۰ میلیمتر و با ضخامت ۱۶ میلیمتر ارائه می شود.

گروه سلکت ویسپان برای رضایت سلیقه های خاص در نظر گرفته شده است.طرح های چوب، تک رنگ و متالیک این مجموعه ، از میان طرح های منابع معتبر اروپایی انتخاب شده اند .

گروه لوکس ویسپان محصولات با روکش لاک UV ، شامل رنگ های ساده، اکلیلی، طرح های فانتزی و سنگ است.

قیمت ورق ام دی اف ویسپان

به طور کلی، قیمت ورق‌ ام دی اف ویسپان در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار، رقابتی و مقرون به صرفه است.قیمت ورق ام دی اف به عوامل مختلفی از جمله نوع طرح، ضخامت، ابعاد، کیفیت و برند آن بستگی دارد.

برای دریافت کاتالوگ ویسپان 2024 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ ام دی اف ویسپان

محصولات مشابه