پلی گلاس گلوس پن – Glospan

پلی گلاس گلوسپن،پلی گلاس گلوس پن،پلی گلاس glosspan

مشخصات فنی پلی گلاس گلوس پن:

نام پلی گلاس: گلوس پن/ Glospan
ضخامت پلی گلاس: 16 میلیمتر
عرض پلی گلاس:1220 میلیمتر
طول پلی گلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

با توجه به اینکه ورق پلی گلاس گلوس پن ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،الویک اسپانیا، لامی گلاس ترکیه و یا ایشیک ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

پلی گلاس گلوس پن (Glospan) محصول کشور ترکیه می باشد .پلی گلاس گلوس پن با شفافيت بالا، بدون موج، ضد خش، داراي رنگهاي مشابه ام دی اف آلويك و باسایز 280*122 و ضخامت 16میل به بازار وارد شده است . پلی گلاس گلوس پن (Glospan) با کیفیت ارائه شده می تواند با ورقهای مشابه اروپایی مانند الویک و نیمن رقابت کند. همچنین پلی گلاس گلوس پن دارای رنگهای خاص و تک می باشد که دربرندهای دیگر مشاهده نمی شود و خاصیت UV را دارا می باشد.
کارخانه تولیدی ورقهای پلی گلاس گلوس پن (Glospan) با دو نام دیگر به نام های اینفراگلاس و گلوس استیل ورقهای خود را روانه بازارمی کند.
به دلیل استفاده pvc در روکش های گلوس پن ، استقامت زیادی در برابر نور مستقیم آفتاب دارد. همچنین این نوع ورق های mdf از مواد مقاوم در برابر تغییر رنگ استفاده می شود. به همین دلیل می توان این متریال را در فضاهای آزاد و در برابر نور مستقیم آفتاب هم قرار دارد.

از دیگر ویژگی های ورق های پلی گلاس گلس پن مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc گلوس پن به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است.

محصولات مشابه