پلی گلاس باکیش گلاس – Bakis Gloss

پلی گلاس باکیش - Bakis

مشخصات فنی پلی گلاس باکیش گلاس

نام هایگلاس: باکیش گلاس / Bakis GLOSS
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

هایگلاس BakisGLOSS در 3 کلاس کلی عرضه می گردد:

کلاس A : ساده (SOlid) ، کلاس B : پرمیوم (Premium) ، کلاس c : گلکسی (Galaxy)

پلی گلاس باکیش گلاس (Bakis GLOSS) محصول کشور ترکیه قرار دارد فعالیت خود را ظرف این سال های اخیر شروع نموده که با توجه به استقبال بازار از این محصول ، خط تولید ان به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد .
پلی گلاس باکیش گلاس (Bakis GLOSS) براق به دلیل تنوع در طرح و تکنولوژی بالای تولید و شفافیت روکش ، قطعا به زیبایی و ظرافت منزل شما می افزاید
همچنین سیستم روکش پلی گلاس به طور کامل با ام دی اف هایگلاس متفاوت بوده به طوری که ورق های هایگلاس فقط روکشی از PVC دارند ولی روکش ورق پلی گلاس از جنس چند لایه رزین و در اخر UV برای به وجود امدن استحکام و سطحی مقاوم در برابر خراش دارد.استقامت و استحکام لامی گلاس در نوع خود بی نظیر است. همچنین این ورق چوبی استاندارد اروپا (E1(FA 120 را دریافت کرده است.

ابعاد پلی گلاس باکیش گلاس ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر می باشد، روکش آن PVC هایگلاس می باشد. تعداد رنگ های آن ۳۸ عدد می باشد که در سال ۲۰۱۴ هفت مدل مات به این مجموعه اضافه گردید. با توجه به اینکه ورق تولیدی ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب این رنگ ها می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز تری در طرح های اجرایی برخوردار شوید.
به دلیل اینکه در پلی گلاس باکیش گلاس از روکش های pvc استفاده می شود، استقامت زیادی در برابر نور مستقیم آفتاب دارد. همچنین این نوع ورق های mdf از مواد مقاوم در برابر تغییر رنگ استفاده می شود. به همین دلیل می توان این متریال را در فضاهای آزاد و در برابر نور مستقیم آفتاب هم قرار دارد.

امتیازات پلی گلاس باکیش گلاس:

به دلیل اینکه در باکیش گلاس باکیش گلاس از روکش های pvc استفاده می شود، استقامت زیادی در برابر نور مستقیم آفتاب دارد. همچنین این نوع ورق های mdf از مواد مقاوم در برابر تغییر رنگ استفاده می شود. به همین دلیل می توان این متریال را در فضاهای آزاد و در برابر نور مستقیم آفتاب هم قرار دارد.

مقاومت بالا در برابر خراش باکیش گلاس

از دیگر ویژگی های ورق های ام دی اف باکیش گلاس مقاومت در برابر خط و خش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc باکیش گلاس به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است. البته ورق باکیش گلاس زمانی وارد چرخه طبیعت می شود که لایه های رویین آن به طور کامل از بین برود و مواد داخلی با اکسیژن و آب ترکیب شوند.

زیبایی و تنوع رنگ در ام دی اف باکیش گلاس

یکی دیگر از مزیت های ام دی اف های باکیش گلاس ، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح های مورد نظر ابتدا بر روی لایه ام دی اف باکیش گلاس چسبانده و سپس روکش pvc بر روی آن قرار می گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر باز می شود. روکش شفاف و شیشه مانند pvc بر روی ام دی اف باکیش گلاس ، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.

داشتن لبه های کامل ام دی اف باکیش گلاس

برای این نوع ام دی اف ها هم مانند دیگر ورق های mdf از لبه های مقاوم استفاده می شود. این لبه ها از ورود و نفوذ آب به داخل ورق mdf جلوگیری می کند و از سوی دیگر زیبایی ورق ها را بیشتر می کند. پس از اینکه وسایل مورد نظر ساخته شدند، این لبه ها چسبانده می شوند.

مقاومت در برابر حرارت و شعله

ورق های mdf در برابر گرما و حرارت بالا مقاومت زیادی دارد و ورق های آن می توانند تا مدت زیادی ظاهر خود را در برابر گرما حفظ کند. البته این گفته به این معنا نیست که پلی گلاس باکیش گلاس می تواند در برابر شعله مستقیم آتش مقاومت کند. به دلیل اینکه برای ساخت باکیش گلاس از مواد چوبی به صورت فشرده استفاده می شود، استقامت آن در برابر گرما و حرارت افزایش می یابد.

محصولات مشابه