پلی لاک واریو (WARIOLAC)

شرکت باران تجارت

مشخصات فنی پلی لاک واریو:

نام پلی لاک: واریو/ WARIO LAC
ضخامت پلی لاک: 16 میلیمتر
عرض پلی لاک :1220 میلیمتر
طول پلی لاک : 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

پلی لاک واریو(WarioLac) شامل 3 گروه است که این گروهها شامل کد 1 (ساده) ، کد2 (طرح چوب )، می باشند.

با توجه به اینکه ورق پلی لاک واریو از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون
هایگلاس پانوتک،دکو پنل،ایزوفام،اکو پنل،ای جی تی ترکیه،ایشیک ترکیه،لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیهو یا کینگ گلاس می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

پلی لاک واریو (wariolac) نوعی MDF محسوب می شود که از جنس پلی کربنات ساخته شده و در اندازه های 1220*2800 میلیمتر و با ضخامت 8 میلیمتر تولید می شود.پلی لاک واریو در شفافیت دست کمی از شیشه ندارد با این تفاوت در مقایسه با شیشه سبک تر و مقاوم تر می باشد.
پلی لاک از یک رو ظاهر سفیدی با جنس کاغذ و ملامین احاطه کرده و سمت دیگر آن شامل لایه ای مشابه سلفون می باشد.از ویژگی های بارز پلی لاک واریو (Wario Lac)،براقیت و درخشندگی و ثبات رنگ در برابر آفتاب می باشد.
ورقهای پلی لاک واریو(Wario) تولید شرکت واریو ایران در 13رنگ متنوع بصورت مات و براق می باشد که درحال حاضر رنگهای موجود بصورت براق ارائه گردیده و درآینده ای نزدیک رنگهای مات عرضه خواهند شد.
ورق های پلی لاک واریو(Wario Lac) بعلت استفاده از فیلم 200 میکرونی بر روی ورقها خاصیت کاملا ضدخش و خط ، مقاوم دربرابر رطوبت و بدون تغییر رنگ می باشد و همچنین استفاده از این لایه ضخیم باعث می شود که ورق هنگام برش هیچگونه لب پری نداشته باشد.
ورقهای پلی لاک واریو(Wario) علاوه برداشتن سلفون بر روی ورق توسط یک لایه فوم که درسراسر ورق کشیده شده محافظت می شود و این فوم باعث می شود که ورق درهر موقعیتی (از زمان خروج از کارخانه تا محصول تولید شده برای مصرف کننده ) کاملا محافظت شود.

دریافت کاتالوگ پلی لاک واریو 2021

دانلود کاتالوگ پلی لاک واریو

محصولات مشابه