ورق فومیزه (PVC )لگنو پلاست

ورق پی وی سی لگنو پلاست

مشخصات فنی ورق فومیزه PVC لگنو پلاست

نام پی وی سی: لگنو پلاست / Legno Plast
ضخامت ورق پی وی سی: 16 میلی متر
عرض ورق پی وی سی: 1220 میلیمتر
طول ورق پی وی سی: 2440 میلیمتر
تعداد ورق های پی وی سی در پالت: 50 ورق

گروه صنعتی لگنو با در نظر گرفتن اهمیت بالای ورق های فومیزه و کاربرد بسیار مناسب آنها برای استفاده در محیط های مرطوب با راه اندازی خط تولید ورق های پی وی سی طرح دار تحولی بزرگ در این صنعت ایجاد نموده است.
ورقهای لگنو پلاست با استفاده مواد اولیه درجه یک تولید گردیده و با تکیه بر بینش از پانزده سال تجربه و استفاده از دانش فنی مدیران مجموعه توانسته است محصولی را به بازار ارائه نماید که جایگزین مناسبی برای ام دی اف در محیط های مرطوب باشد.
ورق های پی وی سی لگنو پلاست به دلیل داشتن مواد اولیه پلیمری به هیچ عنوان با قرار گرفتن در محیط های مرطوب یا حتی محیط هایی که دائما خیس و نیازمند شستشوی مداوم باشد آسیت نخواهد دید،تنها مشکل ورق های پی وی سی عدم داشتن رنگبندی زیبا و تنوع طرح می باشد که با استفاده از ورق های طرح دار لگنوپلاست می توان به راحتی سازه های بسیار زیبا ،مستحکم و صد در صد ضد آب تولید نمود.
مجموعه های ورزشی،استخرها ، سرویس های بهداشتی عمومی و مکان هایی که دائما نیازمند نظافت و شستشو هستند با محدودیت های زیادی در استفاده از ام دی اف روبرو هستند که با جایگزینی پی وی سی به راحتی می توانند زیباترین طراحی های داخلی را اجرا نمایند.
یکی از پر مصرف ترین بخش های استفاده از ورق های فومیزه تولید کابینت های زیر شویی و کابینت های آشپزخانه به دلیل ضد آب بودن این ورق ها می باشد، اما به دلیل سادگی و نداشتن طرح های متفاوت در ورق های فومیزه ایجاد خلاقیت و تولید محصولات جدید برای تولیدکنندگان امکان پذیر نیوده است، امروزه با استفاده از ورقهای لگنو پلاست و بیش از 60 طرح مختلف برای سلیقه های مختلف تولیدکنندگان می توانند محصولات جدیدی را تولید نموده و بازار متفاوتی را پیش روی خود ایجاد نمایند.

مزایای ورق فومیزه PVC لگنو پلاست :

• مقاومت در برابر نور خورشید
• ضد آب
• مقاوم به عوامل شیمیایی همچون محلول های نمکی، آلکالی، اسیدی، الکل ها،چربی ها
• قابل شستشو،‌ضد گرد وغبار و ضدباکتری
مقاومت در برابرآتش(مقاومت در برابر حرارت مستقیم ۷۰درجه سانتی گراد – مقاومت در مقابل حرارت غیر مستقیم ۱۰۰درجه سانتیگراد)
• سبک و با نصب آسان
• ضد ضربه
• عایق حرارتی
• ‌عایق صوتی(مقاومت در مقابل صوت ۷۰ درصد – انتقال صوت حداکثر ۳۰ درصد مثلاً در مواردی مانند صدای بوق قطار)

محصولات مشابه