هایگلاس نوین چوب

شرکت نوین چوب

مشخصات فنی هایگلاس نوین چوب:

ام دی اف نوین چوب
برند نوین چوب(Novin choob)
مغزی ام دی اف خام خارجی
نوع هایگلاس
روکش هانوا کره
طرح براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه ورق هایگلاس نوین چوب از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پاک چوب،اشک،ایزوفام ،اکو پنل، ای جی تی ترکیه ، ایشیک ترکیه ، لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیه و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل رنگ هایگلاس نوین چوب:

هایگلاس نوین چوب (Novin Choob) با تنوع رنگ بالا و سایز 280*122 و ضخامت 16میلیمتر درایران تولید می شود و دربرابر رطوبت و ضربه مقاومت خوبی را داراست. همچنین روکش باکیفیت هایگلاس نوین چوب باعث مقاومت دربرابرهرگونه تغییر رنگ براثر نورخورشید و… می باشد.
از دیگر ویژگی های ورق های هایگلاس نوین چوب مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc هایگلاس نوین چوب به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین هایگلاس نوین چوب به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است.

محصولات مشابه