هایگلاس ای ان جی(ANG)

آسیا نگار گلسار-ANG

مشخصات فنی هایگلاس ای ان جی :

نام هایگلاس: ای ان جی / ANG
ضخامت هایگلاس: 16 میلیمتر
عرض هایگلاس :1220 میلیمتر
طول هایگلاس: 2800 میلیمتر
تعداد ورق های گلاس در پالت: 20 ورق

هایگلاس ANG در 4 کلاس کلی عرضه می گردد:

کلاس A : ساده ، کلاس B : طرح چوب ، کلاس C : اکلیلی ، کلاس D : هولوگرام

با توجه به اینکه ورق هایگلاس ANG از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پاک چوب،اشک،دکو پنل،اکو پنل، ای جی تی ترکیه ، ایشیک ترکیه ، لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیه و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

ورق ام دی اف هایگلاس ای ان جی (ANG) از ام دی اف های خام خارجی(تایلند) با روکش سوپرهایگلاسی کره تولید می شود.تخته های هایگلاس یک رو بوده که یک سمت آن را با لایه محافظ مانند سلفون پوشانده شده و سمت دیگر ظاهری سفید از جنس ملامین و PVC است.

هایگلاس ای ان جی (ANG) با تکنولوژی پیشرفته منحصر به فرد ساخته شده است که با استانداردهای کیفی سازگار است. پنل های High Gloss ایجاد ترکیب های آرام و بی نظیری برای آشپزخانه، حمام، خانه، دفتر و دیگر پروژه های دکوراسیون می کنند. ام دی اف های گلاس ای ان جی (ANG) ، به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد. با توجه به اینکه ورق تولیدی ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب این رنگ ها می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز تری در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

برای دریافت کاتالوگ هایگلاس ای ان جی (ANG) 2024از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ ام دی اف تیسان

محصولات مشابه