ساماران پی وی سی

ساماران پی وی سی

مجموعه بزرگ ساماران فعال در پخش و توزیع چسب و روکش پی وی سی از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه توزیع و پخش انواع چسب سرد و گرم ( ممبران , PUR , پرایمر ) و روکش های چینی و کره ای در سایز های 142 و 126 و در ضخامت های 13 صدم , 18 صدم , 21 صدم , 3 دهم و 3/5 دهم با بهترین و به صرفه ترین قیمت ها و بهترین کیفیت موجود در بازار مشغول می باشد. مجموعه ساماران مفتخر است که توانسته وارد کننده چسب وکیوم ممبران با برند مورتی ساخت کشور ایتالیا باشد.
یکی از بزرگترین ضمانت هایی که مجموعه ساماران پی وی سی می تواند به شما بدهد درزمینه ایرادی که چسب وکیوم دارد و هرکسی که به نحوی با کیفیت این چسب ها مشکل دارند می باشد. مجموعه ساماران پی وی سی آمادگی خود را برای ارسال بار به تمامی نقاط ایران اعلام می دارد.

ساماران پی وی سی

روکش وکیوم نام یک محصول یا شی خاص نیست، بلکه یک فرآیند است که در آن از تکنولوژی وکیومبرای فشرده کردن ذرات و ایجاد خلا استفاده می‌کنند. این تکنولوژی کمک می‌کند تا هوای موجود بین سطح و روکش کاملا تخلیه شود و خلائی بین آن‌ها ایجاد شود تا روکش کاملا به سطح مورد نظر بچسبد. با توجه به فشردگی ذرات و خلا ایجاد شده، تکنولوژی وکیوم به ما کمک می‌کند تا مستحکم‌ترین روکش‌ها را با کم‌ترین ضخامت ممکن برروس سطوح ایجاد کنیم. به همین دلیل روکش وکیوم از محبوبیت زیادی در میان تولیدکنندگان صنعتی برخوردار است. روکش وکیوم اغلب رنگی است. این سطوح علاوه بر زیبایی، مقاومت زیادی نیز در برابر آسیب‌ها دارند. در ادامه به چند مورد از کاربردهای روکش وکیوم در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی اشاره می‌کنیم. از روکش وکیوم برای روکش کردن سطح کابینت‌ها نیز استفاده میشود.

ویژگی روکش PVC ساماران

یکی از خصوصیات روکش PVC آدو انعطاف بالای آن در مقابل انجام اکثر کارها می باشد؛ این انعطاف بالا کمک می کند تا از آن برای سطوحی که ابزار خوردگی دارند استفاده شود.
از دیگر ویژگی های روکش PVC آدو همانطور که گفته شد طرح ها و رنگ های بیشمار آن است که این گوناگونی باعث می شود که بتوان از این روکش در بسیاری از محیط ها بسته به نوع آن محیط استفاده کرد.
از دیگر ویژگی های آن به دوام بالا و مقاومت در برابر خش و ضربات همچنین مقاومت سطحی در برابر رطوبت و آب است که با توجه به این ویژگی ها می توان از آن در اکثر موارد استفاده کرد.
نمونه های دیگر از خصوصیات این روکش چاپ پذیر بودن، مقاوم بودن در برابر موادی مانند اسید و الکل، شکل پذیری به صورت حرارتی، کاهش هزینه هایی مانند رنگ آمیزی و … را می توان نام برد.

محصولات مشابه