دیوارپوش پی وی سی تاپشیت

شرکت تاپکو

مشخصات فنی دیوارپوش پی وی سی تاپشیت :

نام دیوارپوش: تاپشیت / Topco PVC
ضخامت دیوارپوش : 3.7،2.5میلیمتر
عرض دیوارپوش :122و120 میلیمتر
طول دیوارپوش : 244،280،290میلیمتر

دیوار پوش پی وی سی سخت تاپشیت با تحولی نوین در صنعت دیوارپوش و با طرح‌های متنوع چوب، سنگ و کاغذدیواری به صورت مات و براق تولید می‌شود. این ورق‌ها بهترین راه‌حل برای نازک‌کاری محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری، درمانی و بهداشتی، هتل ها، شناورها و … هستند.
تاپشیت (نسل جدید دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی سخت)، امکان اجرا بر روی سطوح هموار یا ناهموار را دارد و به دلیل عدم نیاز به مصالح ساختمانی، بهترین و مناسب‌ترین دیوارپوش جهت تعمیرات و بازسازی دکوراسیون داخلی است. همچنین در سازه‌های نوساز می‌توان بلافاصله پس از مرحله سفت‌کاری ساختمان و بدون نیاز به انجام نازک‌کاری، از دیوارپوش تاپشیت استفاده نمود. عمر مفید بسیار بالای دیوارپوش‌های تاپشیت، نیاز به صرف هزینه برای تعمیرات و بازسازی دکوراسیون داخلی را از بین می‌برد.

ورق های دیوار پوش پی وی سی سخت تاپشیت با تحولی نوین در صنعت دیوارپوش و با طرح‌های متنوع چوب، سنگ و کاغذدیواری به صورت مات و براق تولید می‌شود. این ورق‌ها بهترین راه‌حل برای نازک‌کاری محیط‌های مسکونی، اداری و تجاری، درمانی و بهداشتی، هتل ها، شناورها و … هستند.

دایره انتظارات طراحان، مجریان و معماران ساختمانی از دیوارپوش به عنوان در دسترس ترین پوشش ساختمانی بسیار وسیع است. قابلیت شست‌وشو، مقاومت در برابر ضربه، تنوع طرح و زیبایی، طول عمر بالا، عایق صوت و حرارت، وزن سبک، نصب سریع، آسان و تمیز، امکان استفاده در همه فضاها، هماهنگی با سایر مصالح ساختمانی و مقرون‌به‌صرفه بودن خواسته‌های متفاوتی است که هر فرد متخصص می‌تواند از دیوارپوش داشته باشد. تاپشیت تمام خواسته‌های مهندسین طراح، معمار و مجریان ساختمانی را برآورده کرده است.

ویژگیهای دیوارپوش پی وی سی تاپشیت:

دیوارپوش‌ تاپشیت تماماً از PVC ساخته‌شده و کاملاً خاصیت Waterproof دارد، بنابراین جایگزین بسیار مناسبی برای دیوارپوش های موجود در محیط‌های مرطوب مثل حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه است.
با توجه به قیمت بسیار مناسب دیوارپوش‌ تاپشیت ، استفاده از آن از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. بعلاوه دیوارپوش PVC محصولی قابل بازیافت است. در زمان نیاز به تغییر دکوراسیون، فروش دیوارپوش های قدیمی درصدی از هزینه دیوارپوش جدید را تأمین می‌کند.

محصولات مرتبط

محصولات مرتبط