ورق لامی گلاس (LAMIGLOSS)

ورق ام دی اف لامی گلاس،پلی گلاس لامی گلاس،Lami gloss

مشخصات فنی پلی گلاس لامی گلاس

ام دی اف لامی گلاس
برند لمی گلاس(LAMIGLOSS)
مغزی ام دی اف خام ترک
روکش چند لایه رزین و UV
طرح براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ترکیه

هایگلاس LAMIGLOSS در 4 کلاس کلی عرضه می گردد:

کلاس A : ساده(SOlid) ، کلاس B : پرمیوم (Premium)، کلاس C : نیچر(Nature)، کلاس D : یونی متالیک(Unimetallic)

با توجه به اینکه ورق پلی گلاس لمی گلاس ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون رها آلمان، نیمن آلمان،آلویک اسپانیا، ای جی تی ترکیه و یا ایشیک ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

کالیته رنگ لمی گلاس

ام دی اف لامی گلاس (LAMIGLOSS) محصول کشور ترکیه که در شهر انکارا کارخانه آن قرار دارد فعالیت خود را ظرف این سال های اخیر شروع نموده که با توجه به استقبال بازار از این محصول ، خط تولید ان به سرعت در حال رشد و توسعه می باشد .
ام دی اف لامی گلاس (LAMIGLOSS) براق به دلیل تنوع در طرح و تکنولوژی بالای تولید و شفافیت روکش ، قطعا به زیبایی و ظرافت منزل شما می افزاید
همچنین سیستم روکش ورق لامی گلاس به طور کامل با ام دی اف هایگلاس متفاوت بوده به طوری که ورق های هایگلاس فقط روکشی از PVC دارند ولی روکش ورق پلی گلاس از جنس چند لایه رزین و در اخر UV برای به وجود امدن استحکام و سطحی مقاوم در برابر خراش دارد.استقامت و استحکام لمی گلاس در نوع خود بی نظیر است. همچنین این ورق چوبی استاندارد اروپا (E1(FA 120 را دریافت کرده است.

امتیازات ام دی اف های لمی گلاس:

ابعاد ام دی اف پلی گلاس لمی گلاس ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر می باشد، روکش آن PVC هایگلاس می باشد. تعداد رنگ های آن ۳۸ عدد می باشد که در سال ۲۰۱۴ هفت مدل مات به این مجموعه اضافه گردید. با توجه به اینکه ورق تولیدی ای جی تی ترکیه از زیبایی خاصی برخوردار هستند با ترکیب این رنگ ها می توانید از زیبایی و تنوع چشم نواز تری در طرح های اجرایی برخوردار شوید.
به دلیل اینکه در ورق لمی گلاس از روکش های pvc استفاده می شود، استقامت زیادی در برابر نور مستقیم آفتاب دارد. همچنین این نوع ورق های mdf از مواد مقاوم در برابر تغییر رنگ استفاده می شود. به همین دلیل می توان این متریال را در فضاهای آزاد و در برابر نور مستقیم آفتاب هم قرار دارد.

از دیگر ویژگی های ورق های mdf لامی گلاس مقاومت در برابر خراش است. به طوری که با ضربه های کوچک خش دار نمی شود. روکش pvc لامی گلاس به سادگی از بین نمی رود و به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد، جای هیچ خط و خشی بر روی آن باقی نمی ماند.
همچنین این نوع ورق ها به دلیل تراکم بالا، از مقاومت زیادی برخوردار است. تراکم بالای مواد تشکیل دهنده این نوع ام دی اف متضمن کیفیت آن است. همچنین برای ساخت این نوع mdf از مواد قابل بازیافت استفاده می شود که این متریال را با محیط زیست سازگار کرده است. البته ورق لامی گلاس زمانی وارد چرخه طبیعت می شود که لایه های رویین آن به طور کامل از بین برود و مواد داخلی با اکسیژن و آب ترکیب شوند.

زیبایی و تنوع رنگ در پلی گلاس لامی گلاس

یکی دیگر از مزیت های ام دی اف های لامی گلاس، زیبایی و تنوع رنگ و طرح است. به دلیل اینکه رنگ و طرح های مورد نظر ابتدا بر روی لایه ام دی اف لمی گلاس چسبانده و سپس روکش pvc بر روی آن قرار می گیرد، دست تولیدکنندگان برای انتخاب طرح و رنگ های بیشتر باز می شود. روکش شفاف و شیشه مانند pvc بر روی ام دی اف لامی گلاس، طرح و رنگ را با همان زیبایی اولیه نمایان می کند. این روکش فاقد هر گونه مواد شیمیایی است که هیچ آسیب و عارضه ای را به دنبال ندارد.

داشتن لبه های کامل هایگلاس لامی گلاس

برای این نوع ام دی اف ها هم مانند دیگر ورق های mdf از لبه های مقاوم استفاده می شود. این لبه ها از ورود و نفوذ آب به داخل ورق mdf جلوگیری می کند و از سوی دیگر زیبایی ورق ها را بیشتر می کند. پس از اینکه وسایل مورد نظر ساخته شدند، این لبه ها چسبانده می شوند.

مقاومت در برابر حرارت و شعله

ورق mdf لمی گلاس در برابر گرما و حرارت بالا مقاومت زیادی دارد و ورق های آن می توانند تا مدت زیادی ظاهر خود را در برابر گرما حفظ کند. البته این گفته به این معنا نیست که ام دی اف لمی گلاس می تواند در برابر شعله مستقیم آتش مقاومت کند. به دلیل اینکه برای ساخت ورق لمی گلاس از مواد چوبی به صورت فشرده استفاده می شود، استقامت آن در برابر گرما و حرارت افزایش می یابد.

تفاوت‌ لامی گلاس و پلی گلاس

• مهمترین تفاوت‌ ورق لمی گلاس و کابینت پلی گلاس در مقاومت نسبت به مواد شیمیایی است. لامی گلاس در برابر برخی مواد شیمیایی مانند اسید‌های خورنده با ph پایین در بلند مدت، آسیب پذیر است. در حالی که پلی گلاس استحکام زیادی در برابر انواع مواد شیمیایی دارد.
• تفاوت دیگر لامی گلاس و پلی گلاس در تنوع کاربرد‌های آن‌هاست. پلی گلاس به نسبت لامی گلاس بسیار براق‌تر و مقاوم‌تر است و کاربرد‌های بیشتری دارد. عموما با توجه به نوسان بازار، قیمت پلی گلاس نیز بیشتر از لامی گلاس می‌باشد. بسته به نوع نیاز در مصالح ساخت و ساز، دکوراسیون و… می‌توان از این دو استفاده کرد.
• سطوح لامی گلاس را می‌توان با اسکاچ نرم تمیز کرد و باید از کشیده شدن اجسام زبر مانند سیم ظرفشویی به صورت بلند مدت بر روی آن خود داری کرد. در صورتی که پلی گلاس نسبت به انواع اجسام زبر مقاومت زیادی دارد و برای تمیز کاری می‌توان از اجسام زبر هم استفاده کرد.

محصولات مشابه