پلی لاک دیجیتال گیزیر

پلی لاک دیجیتال گیزیر

مشخصات فنی پلی لاک دیجیتال گیزیر:

نام پلی لاک:پلی لاک دیجیتال گیزیر/ DigitalPolyLoc Gizir
ضخامت پلی لاک: 16 میلیمتر
عرض پلی لاک :1220 میلیمتر
طول پلی لاک : 2800 میلیمتر
تعداد ورق پلی لاک در پالت: 20 ورق

پلی لاک دیجیتال گیزیر شامل 4 گروه است که این گروهها شامل کد گرانیتی ، کد فانتزی ، کد چوبی و کد چرمی می باشند.

با توجه به اینکه ورق پلی لاک دیجیتال گیزیر از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون ایزوفام،اشک،دکو پنل،اکو پنل، ای جی تی ترکیه ، ایشیک ترکیه ، لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیه و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

پلی لاک دیجیتال گیزیر براق محصول جدیدی هست که با چاپ منحصر به فرد محصولی کاملا نو و متضمن زیبایی دکوراسیون شما خواهد بود. پلی لاک دیجیتال گیزیر با چاپ رزولوشن بالا بر روی کاغذ مخصوص و پرس آن روی ام دی اف و بعد از این مرحله با رنگ مقاوم در مقابل نور فرا بنفش که شامل طرح های زیبایی هست که طرح با رزولوشن و کیفیت بالا بر روی ام دی اف به دست می آید. با استفاده از فرایند های ARGE و سازوکار های پیشرفته با فیلم شفاف PET سپس روی محصول لمینت شده که وظیفه ی محافضت از محصول را بر عهده می گیرد.

طرح های بسیار نرم و ظریف شفافیت و براقیت به شدت زیاد از خصوصیت های بارز پلی لاک دیجیتال گیزیر می باشد. با تکیه بر منعطف ترین و با بالاترین تکنولوژی ساخت به آسانی برش خورده و باند کناری آن تعبیه خواهد شد .نگرانی از بابت شکستگی یا ترک خوردگی به کمترین حالت خود رسیده است.با روکش بسیار باکیفیت مات و براق دو نوع محصول پیشبینی شده است . پشت این محصول به رنگ سفید با کاغذ ملانینه (کاغذ ام دی اف) پوشانده شده است . از ویژه گی های خاص این محصول تنوع رنگ بالا می باشد . که در قسمت پایین متن قابل مشاهده است. دیجیتال پلی لاک دیجیتال دارای عمر بالا و زیبایی و درخشش خود را تا سالها حفظ می نماید.

محصولات مشابه