هایگلاس واریوبرد (WARIO BOARD)

شرکت باران تجارت

مشخصات فنی هایگلاس واریوبرد:

ام دی اف واریو
برند واریو( Wario Board)
مغزی ام دی اف خام ترکیه کاستامانو،چامسان و کرونوشپان
نوع هایگلاس
روکش رنولیت آلمان با ضخامت 300میکرون و 100% پت
طرح براق
طول ۲۸۰ سانتیمتر
عرض ۱۲۲ سانتیمتر
ضخامت ۱۶ میلیمتر
تعداد ورق در پالت ۲۰
ساخت کشور ایران

هایگلاس واریو(Wario) شامل 3 گروه است که این گروهها شامل کد 1 (ساده) ، کد2 (طرح چوب )، می باشند.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس واریوبرد از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون ایزوفام،اشک،دکو پنل،اکو پنل، ای جی تی ترکیه ، ایشیک ترکیه ، لامی گلاس ترکیه،واریو ترکیه و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

ورقهای هایگلاس واریوبرد(Wario Board) تولید شرکت واریوبرد ایران در 20 رنگ متنوع بصورت مات و براق می باشد که درحال حاضر رنگهای موجود بصورت براق ارائه گردیده و درآینده ای نزدیک رنگهای مات عرضه خواهند شد.
ورق های هایگلاس واریوبرد(Wario Board) بعلت استفاده از فیلم 200 میکرونی بر روی ورقها خاصیت کاملا ضدخش و خط ، مقاوم دربرابر رطوبت و بدون تغییر رنگ می باشد و همچنین استفاده از این لایه ضخیم باعث می شود که ورق هنگام برش هیچگونه لب پری نداشته باشد.
ورقهای هایگلاس واریو(Wario Board) علاوه برداشتن سلفون بر روی ورق توسط یک لایه فوم که درسراسر ورق کشیده شده محافظت می شود و این فوم باعث می شود که ورق درهر موقعیتی (از زمان خروج از کارخانه تا محصول تولید شده برای مصرف کننده ) کاملا محافظت شود.

محصولات مشابه