روکش پی وی سی آدو (ADO)

روکش پی وی سی آدو (ADO) در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون طراحی شده اند. از نمونه های مختلف این روکش ها می توان به نمونه های صاف، براق، مات، طرح چوب و … اشاره کرد، که هر نمونه رنگ های متفاوتی را دارند. این تنوع رنگ و نقش در کنار کیفیت و جنسیت خوب روکش PVC باعث شده که طرفداران زیادی را پیدا کند و از لحاظ اقتصادی جایگاه خوبی بدست آورد. روکش پی وی سی آدو (ADO) را می توان در بسیاری از سطوح و محیط ها برای دکوراسیون و زیبایی محیط منزل و یا محیط کار استفاده نمود. در ساخت روکش پی وی سی آدو از به روزترین تکنولوژی استفاده گشته است و از این حیث می توان آن را بی رقب دانست.
روکش PVC آدو از محصولاتی که در جهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که با رنگ ها و طرح های متفاوت خود بر روی ام دی اف می توان از آن در زیبا سازی محیط و دکوراسیون استفاده کرد. در ادامه بیشتر به روکش PVC و کاربرد های آن خواهیم پرداخت.

ویژگی روکش PVC آدو (ADO)

یکی از خصوصیات روکش PVC آدو انعطاف بالای آن در مقابل انجام اکثر کارها می باشد؛ این انعطاف بالا کمک می کند تا از آن برای سطوحی که ابزار خوردگی دارند استفاده شود.
از دیگر ویژگی های روکش PVC آدو همانطور که گفته شد طرح ها و رنگ های بیشمار آن است که این گوناگونی باعث می شود که بتوان از این روکش در بسیاری از محیط ها بسته به نوع آن محیط استفاده کرد.
از دیگر ویژگی های آن به دوام بالا و مقاومت در برابر خش و ضربات همچنین مقاومت سطحی در برابر رطوبت و آب است که با توجه به این ویژگی ها می توان از آن در اکثر موارد استفاده کرد.
نمونه های دیگر از خصوصیات این روکش چاپ پذیر بودن، مقاوم بودن در برابر موادی مانند اسید و الکل، شکل پذیری به صورت حرارتی، کاهش هزینه هایی مانند رنگ آمیزی و … را می توان نام برد.

محصولات مشابه