قیمت صفحه کابینت نوا (NOVA)+بهار ۱۴۰۳

صفحه کابینت نوا (NOVA HPL),ام دی اف نوا

مشخصات فنی صفحه کابینت نوا :

صفحه کابینت نوا
نام محصول نوا(NOVA)
مغزی تایلند یا مالزی(MDFخام)
روکش HPL ایتالیا(مات و براق)
ردیوس ۴
نوع صفحه یک لب گرد و دو لب گرد
عرض ۶۰،۶۵،۷۵،۹۰،۱۲۰
ضخامت ۵،۷ سانتیمتر
طول ۴۱۰،۳۶۰سانتیمتر
ساخت کشور ایران

سمپل صفحه کابینت نوا:

صفحه کابینت نوا (NOVA) از ام دی اف درجه یک تایلند (وانا چای و …) و یا ام دی اف خام درجه یک مالزی تولید می گردد.
با ضخامت های مختلف ۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.
صفحه روی کابینت nova، یکی از با کیفیت ترین و زیباترین انواع صفحات ام دی اف می باشد که به صورت دو رو اچ پی ال تولید و روانه بازار می گردد.
صفحه کابینت ام دی اف نوا با استفاده از انواع مختلف روکش اچ پی ال (مات، براق، صاف و برجسته)، طرفداران بسیاری در بین طراحان داخلی دارد.
صفحه نوا دو لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از دو سو آزاد باشند،این صفحات در طول ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰سانتیمتر و عرضهای متنوع از۶۰ سانت الی 120 سانت در ضخامت ۶۴,۴۸میل قابل سفارش و تولید می باشد.صفحات NOVA با ردیوس 6 تولید و عرضه می گردد.
روکش کلیه صفحه کابینت تولیدی نوا (NOVA) متعلق به شرکت ایتالیایی می باشد. ضخامت روکش ها 0/7 میل می باشد.صفحات کابینت یک لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از یک سو به دیوار ختم میشوند قابل استفاده می باشد.
ورق های اچ دی اف کربن نوا با تکنولوژی نانو بصورت کاملا ضد آب و قابلیت ترمیم پذیری و 100% ضد خش می باشد.
صفحه کابینت نوا به روش پست فرمینگ تولید میشود که مغز صفحات از MDF معروفترین برندها، با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.
فرمیکا، نوعی روکش مصنوعی است که با بهره گیری از مواد مختلف، ویژگی های آن را بهبود داده اند از آن جمله: مقاومت به مواد لک کننده، مقاوم به نفوذ آب، مقاوم به حرارت تا ۱۸۰ درجه، ضد خش بدلیل استفاده از لایه نازکی اکسید آلومینیوم در سطح رویی فرمیکا. درخت سبز مفتخر است به اینکه محصول صفحه کابینت را در رنگهای مختلف مات و هایگلاس با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارایه نماید.
يكي از مزاياي صفحه کابینت نوا بسته بندي متفاوت است كه مانع صدمه ديدن محصول هنگام بارگيري،تخليه،ارسال بار از طريق پايانه هاي باربري شوش،انتقال محصول به طبقات بالا در مجمتع هاي مسكوني مي شود.
از مزاياي صفحه كابينت نوا استفاده از چسب لبه پايه حلال به جاي پايه آب مي باشد كه محافظت از صفحه در برابر نفوذ آب به ام دي اف را آسان مي كند.
صفحه کابینت نوا بدلیل استفاده از روکش های خارجی و چسب های پایه تینرکه با آب واکنش نمی دهند، مقاومت بیشتری نسبت به صفحه های ام دی اف معمولی موجودتو بازار دارد.
از مزایای صفحه کابینت نوا این است که به صورت دورو روکش می شوند و براحتی در قسمت جزیره آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند.
از دیگر مزایای صفحه کابینت ام دی اف نوا این است که از هر کد رنگ هم صفحه کابینت و هم ورق برای درب کابینت و بین کابیتی موجود است.

نقاط قوت صفحه کابینت Nova:

  1. بدون درز و شکاف بودن
  2. داشتن مدل های مات و براق
  3. تنوع طرح و رنگ
  4. قیمت مناسب

سوالات متداول:

۱.کیفیت صفحه کابینت نوا چگونه است؟
مهمترین عاملی که صفحه کابینت نوا راجذاب تر میکند استفاده از بهترین متریال تجاری از کشورهای تایلند و ایتالیا می باشد.این محصول دوررو روکش و مقاوم به رطوبت می باشد.
۲.قیمت صفحه کابینت نوا؟
قیمت صفحه کابینت نوا با توجه به گروهی که به آن تعلق دارد متغییر است

برای دریافت کاتولوگ صفحه کابینت نوا 2024 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتالوگ صفحه کابینت hpl

محصولات مشابه