خرید و قیمت پارکت لمینت روفولو (ROFOLO)

پارکت لمینت روفولو

مشخصات فنی پارکت لمینت روفلو

پارکت روفولو
نام محصول پارکت لمینت روفلو (ROFOLO)
مغزی HDF پویا پلاس
کلاس تردد AC4/32
ضخامت 8 میلیمتر
تعداد تایل 8 عدد
ابعاد هر کارتن (2.04 متر مربع سطح پوشش)=(10 عدد تایل)*(۲۰۰ میلیمتر طول)*(۱۲۰ میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران

با توجه به اینکه پارکت لمینت روفولو از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت گسپه،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کالیته رنگ پارکت روفولو

پارکت لمینت روفولو با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و دستگاه های ساخت کشور آلمان و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می شود. این برند در مدل شیاردار تولید شده و دارای صفحه برجسته انحصاری می باشد.پارکت روفولو در رنگ های انحصاری، طرح های مدرن با کیفیت AC4 ، مقاومت سایش بالا، ضخامت 8 میلیمتر، کلیک پارافین دارHDF پویا پلاس و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد .
کاغذ دکور این محصول(روکش)از کشور آلمان با نام شات دکور تهیه میگردد.لایه محافظ ترکیه ای(Overlay)این لمینت باعث می شود در برابر هرگونه خط و خش مقاوم باشد.
لایه بالانس این محصول از کشور ایتالیا تهیه شده که کیفیت بی نظیری را نسبت به سایر برندها ایجاد نموده است.اچ دی اف پارکت روفولو در شرکت پویا پلاس تولید می شودو دارای کیفیت متناسب با استاندارد های روز دنیا می باشد.
مغزی 8 میلی متری HDF ضخامت، ثبات و دوام فوق العاده ای را در این محصول ارائه می دهند. این ضخامت لمینت با ارائه توانایی مقاومت در برابر زندگی روزمره در خانه، می تواند در عین حفظ ظاهر عالی برای خانه ، ذهنیت بیشتری را به شما بدهد .
در تولید پارکت لمینت باید حتماً ازHDF استفاده شود و در صورت استفاده از HDF مشکلات مربوط پارکت لمینت‌ها که ناشی از مغزی که شامل ایجاد درز، ناخن‌گیر بودن، جذب سریع رطوبت و عمر مفید پائین است، به وجود نخواهد آمد. در نتیجه برندهای معتبر در تولید خود از HDF و مخصوصاً HDF پلاس که از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد استفاده می‌کنند.

ویژگیهای پارکت روفولو

• مغزی پویا پلاس
• کاغذ دکور شات دکور آلمان
• کلیک پارافین خورده شیاردار
• لایه بالانس ایتالیایی
• استاندارد E1

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت آمازون 2023از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت لمینت آمازون 2021