ورق PVC طرح برجسته (امباس) آرت پویا

شركت آرت پویا

مشخصات فنی ورق PVC طرح برجسته (امباس) آرت پویا

نام پی وی سی: آرت پویا / Art Pouya
ضخامت ورق پی وی سی: 16 میلی متر
عرض ورق پی وی سی: 1220 میلیمتر
طول ورق پی وی سی: 2440 میلیمتر
تعداد ورق های پی وی سی در پالت: 50 ورق

ورق pvc امباس ضد آب بوده و با عملیات پرس کاری نقش و طرحی به صورت برجسته و سه بعدی بر روی سطح ورق ایجاد می شود. معمولا از ورق های pvc امباس در ساخت درب کابینت روشوئی استفاده میشود.ورق پی وی سی آرت پویا روکش دار شامل ورق مغزی خارجی و روکش خارجی که با بهترین دستگاه و چسب پرس شده و در ضخامت 16 میلی متر تولید می شوند. تراکم بالای ورق فومیزه پی وی سی آرت پویا سبب می شود مقاومت بالایی در برابر پیچ خوری داشته باشد و صاف ویکدست بودن بالای این ورق نسبت به ورق فوم پی وی سی مقاوم به آب و رطوبت می باشد، امکان نفوذ حشرات چون موریانه به داخل آن و تخریب محصولات توسط این حشرات وجود ندارد، مواردی نظیر قارچ و کپک هم نمی توانند روی آن ایجاد شوند. بعلاوه این محصول به آسانی قابل شستشو و تمیز شدن است، و در اثرشستشو دچار پوسیدگی نخواهد شد.کاربرد این نوع ورق ها در ساخت کابینت دستشویی ،حمام، آشپزخانه، کابین های استخر و سونا ،و…..مورد استفاده قرار می گیرد.
ورق های فومیزه پی وی سی به دلیل ویژگی برجسته فیزیکی و مکانیکی گسترده، کاربردی وسیعی دارد ،که تنها چند مورد از آن شرح داده شد.
امروزه با رشد تکنولوژی، تولید کنندگان موفق به تولید ورق های طرح برجسته با طرح های مختلف شده اند، که کار را برای مصرف کنندگان راحتتر کرده است و می توانند در کارهای خود استفاده کنند و به زیبایی کار خود بیافزایند.
ابعاد ورق های طرح برجسته (امباس ) همانند ورق های پی وی سی 122*244 می باشد.
روکش پی وی سی بر روی ورق های PVC فومیزه،MDF و انواع چوب قابل اجرا می باشد.

مزایای ورق های PVC طرح برجسته (امباس ) عبارتند از آرت پویا:

• سازگار با محیط می باشد.
• ضدآب، مقاوم در برابر اسیدها و الکل ها بوده و خود سوز نمی باشد.
• با بکار بردن این محصول هیچگونه نیاز به رنگ آمیزی و هزینه های مرتبط نمی باشد.
• هر پروژه را می توان با سرعت زیاد و حداقل زمان و هزینه بسیار کم اجرا نمود.
• روکش P.V.C را می توان بر روی انواع صفحات PVC ، صفحات پلاستیک،صفحات چوبی تک لایه و چند لایه ،صفحاتMDF ، الوارها،ورقها،درب وپنجره های پلاستیک،انواع پروفیل پی وی سی،انواع، سنگها، صفحات فلزی ،صفحات و الوارهای آزبست و انواع پروفیل های آلومینیوم روکش نمود.
• با تکنولوژی جدید و با استفاده از روش ایجاد خلأ می توان آن را بر روی انواع صفحات فلزی و غیر فلزی، جهت روکش بکار برد که این روش کمک زیادی به کارخانجات سازنده، لوازم خانگی و لوازم دکوراتیو آشپزخانه می نماید.

محصولات مشابه