صفحه کابینت خانه ام دی اف (MDF House)

صفحه کابینت خانه ام دی اف,MDF خانه ام دی اف

مشخصات فنی صفحه کابینت خانه ام دی اف :

صفحه کابینت خانه ام دی اف
نام محصول خانه ام دی اف(MDF House)
مغزی مالزی،تایلند (MDFخام)
روکش HPL گنتاش ترک(مات و براق)
ردیوس ۴
نوع صفحه یک لب گرد و دو لب گرد
عرض ۳۰،۳۵،۴۰،۴۵،۵۰-۱۲۰
ضخامت ۵،۷ سانتیمتر
طول ۴۱۰ سانتیمتر
ساخت کشور ایران

شرکت خانه ام دی اف (MDF House) تولید کننده صفحات کابینت هفت سانت با ردیوس چهار می باشد.صفحات کابینت خانه ام دی اف از ام دی اف درجه یک تایلند (وانا چای و …) و یا ام دی اف درجه یک مالزی تولید می گردد. با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.صفحه کابینت ام دی اف دو لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از دو سو آزاد باشند.
محصولات صفحه پنج سانت خانه ام دی اف با بهترین مواد اولیه و ضمانت دو ساله ارائه می گردد.انحنای صفحه کابینت پنج سانت با ردیوس 4 میلیمتر عرضه می گردد که زیبایی هر چه بیشتر صفحه کمک می کند.چسب لبه صفحه کابینت های پنج سانت ضد آب بوده و به دوام صفحه می افزاید.
صفحه های 5سانت خانه ام دی اف از عرض 20 سانتی متر تا 120 سانتی متر قابل اجرا می باشد.

روکش کلیه صفحه کابینت های تولیدی خانه ام دی اف متعلق به شرکت گنتاش ترکیه می باشد. ضخامت روکش ها 0/6 میل می باشد.صفحات کابینت یک لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از یک سو به دیوار ختم میشوند قابل استفاده می باشد.
صفحات کابینت  به روش پست فرمینگ تولید میشود که مغز صفحات از MDF معروفترین برندها، با ضخامت های مختلف ۳۲،۴۸ و ۶۴ میل می باشد که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود. فرمیکا، نوعی روکش مصنوعی است که با بهره گیری از مواد مختلف، ویژگی های آن را بهبود داده اند از آن جمله: مقاومت به مواد لک کننده، مقاوم به نفوذ آب، مقاوم به حرارت تا ۱۸۰ درجه، ضد خش بدلیل استفاده از لایه نازکی اکسید آلومینیوم در سطح رویی فرمیکا. درخت سبز مفتخر است به اینکه محصول صفحه کابینت را در رنگهای مختلف مات و براق با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارایه نماید.

ویژگیهای صفحه کابینت خانه ام دی اف :

• انحنای لبه صفحه یا همان R صفحه یکی از پارامتر های زیبایی صفحه می باشد.هرچه انحناری صفحه کمتر باشدشباهت بیشتری به صفحات کوارتز و کورین نمایان می گردد.
صفحات هفت سانت خانه ام دی اف با ردیوس چهار تولید می گردد.
• تمامی صفحات خانه ام دی اف دارای پشت و روی همرنگ از نوع HPL می باشد که این مزیت به مشتری اجازه می دهد از دو طرف صفحه به صورت L استفاده نمایند.
دیگر مزیت آن ضد آب شدن دور تا دور صفحه به دلیل استفاده چسب ضدآب در لبه صفحه می باشد.
• در تمامی صفحات از چسب لبه کانتکت استفاده می گردد که ضد آب بوده و چون دو روی صفحه ضد آب می باشد دورتا دور صفحه را ضد آب می کند.
• صفحه 7 سانت از عرض 20 تا 120 سانتیمتر قابل اجرا می باشد که عرضهای بزرگ بیشتر جهت کانتر و جزیره باعث زیبایی هر چه بیشتر کابینت می گردد.

محصولات مشابه