سنگ کورین تی بی اس (TBS)

تی بی اس (TBS)
  • مشخصات فنی سنگ کورین تی بی اس (TBS) :

    نام سنگ کورین: تی بی اس / TBS
    ضخامت سنگ کورین:12 میلیمتر
    عرض سنگ کورین:76 سانتیمتر
    طول سنگ کورین: 368 سانتیمتر

    مقاومت بالا در مقابل حرارت، رطوبت، لکه و تنش های روزانه بیش از سایر متریال ها از جمله سنگ طبیعی باعث میشود های مکس (TBS) متریالی با کاربردهای بسیار باشد.اجرای بدون درز و نداشتن خلل و فرج در سطح سنگ کورین های مکس (TBS) امکان رشد و تکثیر باکتری و قارچ را غیرممکن میسازد و متریالی آنتی باکتریال را به ارمغان می آورد. بر خلاف سایر متریال ها ، سنگ کورین های مکس (TBS) نیازی به روغن کاری، سیلر و … ندارد و همواره این قابلیت آنتی باکتریال را حفظ خواهد کرد.
    سنگ کورین تی بی اس (TBS) طول عمر بسیار بالایی دارد. خاصیت آنتی باکتریال، مقاومت حرارتی و شیمیایی و قابلیت ترمیم باعث شده این متریال همانند روز اول، سالیان سال در کمال زیبایی در محیط شما باقی بماند. سنگ کورین تی بی اس (TBS) به سادگی و با حرارت خم میشود و شکل میپذیرد و امکان اجرای پیچیده ترین طرح های 3 بعدی را فراهم میکند. با تی بی اس امکان اجراهایی فراهم میشود که پیش از این فقط رویا بوده است. بگذارید خلاقیت و ایده های شما بدون مرز به اجرا دربیاید و الهام بخش دیگران شود.
    با وجود شرایط نگهداری آسان و قابلیت ترمیم پذیری، فارق از اینکه مشکل خط و خش باشد یا ترک و یا لکه؛ تی بی اس میتواند به دست مجری متبحر به شکل روز اول بازگردد.

    مزایای سنگ کورین TBS :

    • TBS دارای مزایای خاصیت آنتی باکتریال می باشد.
    • TBS قابلیت ترمیم و بازسازی در صورت ایجاد آسیب و خط خش را دارد.
    • TBS قابلیت اجرای بدون درز و یکپارچه بواسطه چسب مخصوص و همرنگ را دارد.
    • TBS مزیت مقاومت بالا در مقابل حرارت، رطوبت را دارد

    محصولات مشابه