سنگ کورین اسکیمار (Schemar)

سنگ کورین اسکیمار

مشخصات فنی سنگ کورین اسکیمار :

نام صفحه کابینت: اسکیمار / Schemar
ضخامت سنگ کورین:12 میلیمتر
عرض سنگ کورین:76 سانتیمتر
طول سنگ کورین: 368 سانتیمتر

سنگ کورین اسکیمار (Schemar) نسل اول تامین کننده تراشه های سنگ مرمر برای تولید سنگ مصنوعی کورین میباشد. از زمان تاسیس شرکت اسکیمار در سال 2000، تلاش اسکیمار در تولید تراشه های سنگ مرمر با کیفیت بالا بوده و برای این هدف شرکت سنگ کورین اسکیمار (Schemar)از فن آوری منحصر به فرد خود استفاده کرده. مشتریان اصلی شرکت سنگ کورین اسکیمار (Schemar) ، شرکت های تولید کننده سنگ مصنوعی کورین از جمله Hanhwa ‘HanexⓇ’، سامسونگ ‘StaronⓇ’ و Lion Chemtech ‘TristoneⓇ’ هستند.
اخیرا شرکت سنگ کورین اسکیمار (Schemar) یک خط تولید کامل با امکانات پیشرفته ی تولید بیش از 200،000 ورق سنگ مصنوعی کورین آکریلیک راه اندازی کرده و در حال حاضر تمام انواع محصولات را با نام تجاری SchemaRⓇ عرضه می کند. شرکت اسکیمار سنگ مصنوعی کورین خود را به بازارهای داخلی و خارجی: ژاپن، هند، خاورمیانه، آمریکای شمالی عرضه میدارد.

ویژگی های سنگ کورین اسکیمار:

تقاضای صفحه کورین به علت بافت و رنگ طبیعی، و مزایای ذاتی آن از نظر سازگار با محیط زیست، دوام، ساخت آسان و …، به سرعت در حال افزایش است. در حال حاضر سنگ کورین اسکیمار (Schemar) به عنوان یک صفحه کورین با کیفیت در بازار شناخته میشود و دارای تنوع رنگ بالا و کیفیت مناسب میباشد.

محصولات مشابه