سنگ کورین هارکس(Harex)

سنگ کورین هارکس,harex

مشخصات فنی سنگ کورین هارکس :

نام صفحه کابینت: هارکس / Harex
ضخامت سنگ کورین:5.2 (4 میل سنگ)میلیمتر
عرض سنگ کورین:60 سانتیمتر و 65 سانتیمتر
طول سنگ کورین: 366 سانتیمتر

سنگ کورین هارکس (Harex) از ترکیب، 3 لایه ام دی اف 16 میل با دانسیته بالا به منظور زیرسازی و مقاومت بالا؛ روکشی از جنس کورین با درصد اکریلیک بالا به ضخامت 3 میلیمتر به منظور بهره وری محصول نهایی از خواص کورین ساخته شده است سپس در کارخانه به صورت یکنواخت تمامی صفحات تا شماره 3000 سمباده و پولیش میشوند و لایه زیرین صفحات برای جلوگیری از نفوذ رطوبت نیز با روکشی از کورین ولی با درصد پایینتر اکریلیک ( با هدف کاهش قیمت ) کوتینگ می شود.
محصول نهایی صفحه ای مقاوم میباشد که تمامی مزایای مثبت کورین جهت صفحه کابینت را دارا میباشد در حالی که از نظر قیمتی بسیار مناسب تر از صفحات غیر آماده موجود در بازار میباشد و همچنین نیازی به صرف هزینه و زمان بابت ساخت و پرداخت صفحات در کارگاه نمی باشد.
رزین اکریلیک موجود در صفحات هارکس در مقابل اشعه فرابنفش مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل صفحات تغییر رنگ نخواهند داد.همچنین به دلیل یکپارچه بودن لایه کورین این صفحات، جذب رطوبت انجام نمیشود و لذا در مقابل لکه بسیار مقاوم است.
به دلیل استفاده از فرمولاسیون پیشرفته و درصد بالای اکرلیک موجود در صفحات هارکس امکان خم پذیری قرنیزها حتی با استفاده از آب جوش امکان پذیر است
سنگ کورین (Harex)هارکس در مقابل اجسامی با دمای 85 درجه سانتیگراد مقاوم میباشد. البته شعله مستقیم یا دمای بالاتر میتواند به صفحات آسیب برساند لذا استفاده از زیرقابلمه ای پیشنهاد میشود.

مزایای سنگ کورین هارکس :

• هارکس دارای مزایای اصلی کورین می باشد.
• هارکس قابلیت ترمیم و بازسازی در صورت ایجاد آسیب و خط خش را دارد.
• هارکس قابلیت اجرای بدون درز و یکپارچه بواسطه چسب مخصوص و همرنگ را دارد.
• هارکس مزیت شب تاب ،بدون نمونه مشابه در ایران را دارد

محصولات مشابه