سنگ کورین ال جی(LG Corain)

سنگ کورین ال جی های مکس (LG)

مشخصات فنی سنگ کورین ال جی (LG) :

نام سنگ کورین: ال جی / LG
ضخامت سنگ کورین:12 میلیمتر
عرض سنگ کورین:76 سانتیمتر
طول سنگ کورین: 368 سانتیمتر

یکی از زیرمجموعه های شرکت ال جی که در زمینه ساخت صفحات یکپارچه ( کورین ) فعالیت دارد Hausys می باشد ، که با برند هایمکس HI-MACS اقدام به تولید این محصولات می نماید.
مقاومت بالا در مقابل حرارت، رطوبت، لکه و تنش های روزانه بیش از سایر متریال ها از جمله سنگ طبیعی باعث میشود های مکس (LG) متریالی با کاربردهای بسیار باشد.اجرای بدون درز و نداشتن خلل و فرج در سطح سنگ کورین های مکس (LG) امکان رشد و تکثیر باکتری و قارچ را غیرممکن میسازد و متریالی آنتی باکتریال را به ارمغان می آورد. بر خلاف سایر متریال ها ، سنگ کورین های مکس (LG) نیازی به روغن کاری، سیلر و … ندارد و همواره این قابلیت آنتی باکتریال را حفظ خواهد کرد.
سنگ کورین هایمکس (LG) طول عمر بسیار بالایی دارد. خاصیت آنتی باکتریال، مقاومت حرارتی و شیمیایی و قابلیت ترمیم باعث شده این متریال همانند روز اول، سالیان سال در کمال زیبایی در محیط شما باقی بماند. سنگ کورین هایمکس (LG) به سادگی و با حرارت خم میشود و شکل میپذیرد و امکان اجرای پیچیده ترین طرح های 3 بعدی را فراهم میکند. با هایمکس امکان اجراهایی فراهم میشود که پیش از این فقط رویا بوده است. بگذارید خلاقیت و ایده های شما بدون مرز به اجرا دربیاید و الهام بخش دیگران شود.
با وجود شرایط نگهداری آسان و قابلیت ترمیم پذیری، فارق از اینکه مشکل خط و خش باشد یا ترک و یا لکه؛ هایمکس میتواند به دست مجری متبحر به شکل روز اول بازگردد.

مزایای سنگ کورین LG :

• HI-MACS دارای مزایای خاصیت آنتی باکتریال می باشد.
• HI-MACS قابلیت ترمیم و بازسازی در صورت ایجاد آسیب و خط خش را دارد.
• HI-MACS قابلیت اجرای بدون درز و یکپارچه بواسطه چسب مخصوص و همرنگ را دارد.
• HI-MACS مزیت مقاومت بالا در مقابل حرارت، رطوبت را دارد

محصولات مشابه