پارکت لمینت کرونوگرین (kronogreen)

پارکت لمینت کرونو گرین

مشخصات فنی پارکت لمینت کرونوگرین:

پارکت کرونوگرین
نام محصول کرونوگرین(kronogreen)
مغزی سوماترا(HDF)
روکش شات دکور
استاندارد AC4
ضخامت ۸ میلیمتر
تعداد تایل ۸ عدد
ابعاد هر کارتن (2.52 متر مربع سطح پوشش)=(8 عدد تایل)*(137.6 میلیمتر طول)*(227 میلیمتر عرض)
ساخت کشور ایران تکنولوژی آلمان

با توجه به اینکه پارکت لمینت کرونوگرین از زیبایی و کیفیت خاصی برخوردار است جایگزین مناسبی برای شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون پارکت لمینت مون لاک، پارکت لمینت هاوس بادن،پارکت لمینت مستر ،پارکت لمینت گرین کلیک،پارکت لمینت فورمیکا، پارکت لمینت داچ فلور ،پارکت لمینت کرونو فیکس ، پارکت لمینت ایزوفام ، پارکت لمینت یشیل و یا ویکتوریا فلور می باشد.

کد رنگ های پارکت کرونوگرین:


پارکت لمینت کرونوگرین محصول کشور ایران می باشد،ضخامت پارکت کرونوگرین 8 میل می باشدودارای مقاومت سایشی ، AC4 می باشد. کلیک مربوط به لمینت کرونوگرین دارای نری ومادگی خیلی قوی و مناسبی می باشد که باعث بالارفتن مقاومت نسبت به رطوبت می شود.لمینت ویستریا کرونوگرین دارای مغزی HDF از شرکت سوماترا اندونزی با دانسیته 940 با مقاومت سایشی AC4،وی گروو (شیاردار) ،برجسته، عرض 23 سانت کیفیت قابل رقابت با برند های اروپایی میباشد.
ضخامت پارکت کرونوگرین باعث می شود که زمان زیادی در محیط مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع پارکت لمینت نسبت به سیستم گرمایش از کف طراحی شده است ومقاومت بسیارخوبی دارد. تعداد تایل در هر بسته 8 عدد و متراژ هر باکس این نوع لمینت ۲/۵۲ متر مربع می باشد.

برای دریافت کاتولوگ پارکت لمینت کرونوگرین 2024 از لینک زیر استفاده نمایید.

دانلود پارکت هاگن