هایگلاس لاریکس (Larix)+کاتالوگ

هایگلاس لاریکس-Larix

مشخصات فنی هایگلاس لاریکس:

ام دی اف لاریکس
برند لاریکس(Larix)
مغزی ام دی اف خام کرنوشپان،کاستامانو و چامسون ترکیه
روکش PVC/PET
نوع هایگلاس
طرح مات،براق
طول 280 سانتیمتر
عرض 122 سانتیمتر
ضخامت 16 میلیمتر
تعداد ورق در پالت 20
ساخت کشور ایران(تکنواوژی آلمان)

هایگلاس لاریکس شامل 4 گروه است که این گروهها شامل کد 1 (ساده) ، کد2 (طرح چوب )، کد 3(اکلیلی و هولوگرام) ،کد 4(سافت تاچ)می باشند.

با توجه به اینکه ورق هایگلاس لاریکس از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام،اشک،هایگلاس دکوپنل،اکو پنل، هایگلاس ای جی تی ،هایگلاس یلدیز ، هایگلاس پانوتک و یا گلوس پن ترکیه می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

کالیته رنگ هایگلاس لاریکس

ورقهای هایگلاس لاریکس (Larix) در رنگهای متنوع با فینش براق بصورت یک طرفه عرضه می شود.تمامی سطح این ورقها با یک لایه محافظ پوشانده شده است. هایگلاس لاریکس ضد خش بوده و دارای روکش PVC/PETمی باشد.اندازه ورقهای این شرکت 280*122 میلی متر و همچنین ضخامت 16 میلیمترمی باشد.
محدوده رنگ ام دی اف هایگلاس لاریکس شامل رنگ های ساده ، فانتزی ،گلکسی ،سوپر مات (سافت تاچ)و همچنین طرح چوب می باشد. هایگلاس لاریکس (Larix) ضد خش بوده و یک رو بوده که روی ورق با سلفون پوشانده شده و پشت ورق ظاهری سفید و از جنس ملامین و کاغذ است.

سری RENOVO هایگلاس لاریکس:

شرکت لاریکس به تازگی سری Renovo لاریکس که دارای روکش ‌PET بوده و دارای سطح کیفی بسیار بالاتری نسبت به روکش های PVC می باشد را تولید کرده است.همچنین فاقد افزودنی های عیر مجاز سمی استفاده شده در روکش های پی وی سی بوده و دمای تغییر شکل مولکولی بسیار بالاتری دارند،بدین معنا که به راحتی و بدونه مشکل خاص خش های جزعی محصول با استفاده از حرارت ترمیم می شوند.
دارای سطحی آبگریز بوده و هیچ گونه اثر لک و چربی بر روی آن باقی نمی ماند و به راحتی و بدون نیاز به هیچ پاک کننده ای تمیز می شوند.

مزایا و ویژگی های هایگلاس لاریکس:

به برحی از مزایای هایگلاس لاریکس می پردازیم.

مقاوم در برابر تغییر رنگ مقابل اشعه آفتاب

دوام بالای هایگلاس در مقابل نور باعث می شود که تغییر رنگ ندهد و مدت زمان زیادی از استفاده کرد .

• درخشندگی زیاد هایگلاس لاریکس

اکثر افرادی که هایگلاس را انتخاب میکنند به دلیل درخشندگی آنهاست. البته درخشندگی زیاد و سطح صیقلی هایگلاس از طرفی باعث چشم نواز تر شدن آشپزخانه میشه و از طرف دیگه باعث افزایش احتمال لکه شدن و خش افتادن سطوح کابینت هایگلاس و کمد هایگلاس می شود.

مقاوم‌در برابر خش

دوام بالای هایگلاس باعث می شود که مدت زمان زیادی از استفاده کرد و مجبور نبود در مدت زمان کوتاهی کابینت ها را تعمیر یا تعویض کرد.میشه گفت این مزیت هایگلاس از سایر مزیت های آن مهمتر است چرا که باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

مقاوم در برابر رطوبت و مواد شوینده

ورق هایگلاس لاریکس در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد. دلیل مقاومت بالاتر هایگلاس در مقایسه با ام دی اف، نوع روکش این ورق هاست که از جنس پلی گلاس است. ورق هایگلاس لاریکس تا زمانیکه روکش روی آنها آسیب ندیده باشد، در برابر رطوبت مقاوم هست.

تمیز کردن آسان

این روکش ها در برابر آب آسیبی نمیبینند و تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

اثر آیینه ای و انعکاسی بالا

اکثر افرادی که هایگلاس را انتخاب میکنند به دلیل درخشندگی آنهاست. البته درخشندگی زیاد و سطح صیقلی هایگلاس از طرفی باعث چشم نواز تر شدن آشپزخانه میشه و از طرف دیگه باعث افزایش احتمال لکه شدن و خش افتادن سطوح کابینت هایگلاس و کمد هایگلاس می شود.

مغزی ام دی اف با تراکم بالا و E1

ورق هایگلاس لاریکس دارای مغزی ام دی اف با تراکم بالا می باشد.

تنوع طرح و رنگ‌بالا

ورق هایگلاس نسبت به ورق ام دی اف دارای تنوع بیشتری در طرح هستند. این مزیت دست مشتری را در انتخاب طرح ورق کابینت و کمد باز میگذارد.

بدون موج

ورق لاریکس از کیفیت روکشی عالی برخوردار است و کاملا بون موج است.

دوستدار محیط زیست

قیمت هایگلاس لاریکس:

با توچه به کیفیت ورق لاریکس و رقابت آن با محصولات خارجی قیمت آن به صرفه می باشد.

برای دریافت کاتولوگ هایگلاس لاریکس 2022 از لینک زیر استفاده نمایید.

 دانلود کاتولوگ هایگلاس لاریکس