صفحه کابینت چوپلاس

صفحه کابینت ضدآب چوپلاس

مشخصات فنی صفحه کابینت چوپلاس :

نام صفحه کابینت: چوپلاس/ Chooplus
ضخامت صفحه کابینت:۳۲ ,۴۸میلیمتر
عرض صفحه کابینت:۶۰ سانتیمتر
طول صفحه کابینت: ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰ سانتیمتر

شرکت صفحه کابینت چوپلاس تولید کننده صفحات کابینت ضدآب با روکش HPL و کورین به روش علمی با استفاده از دستگاه های روز دنیا و بهترین کیفیت روکش در ایران می باشد. صفحات ضدآب چوپلاس درضخامت های 32 و 48 میل تولید می شوند که سطوح پانل های تولید شده با روکش HPL (فرمیکا) توسط ماشین آلات مدرن پست فرمینگ (انحنا دادن فرمیکا در قسمت لبه صفحات گرد شده) می شود.
صفحات کابینت دو لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از دو سو آزاد باشند، این صفحات در طول ۴۱۰ سانتیمتر و۳۶۰سانتیمتر و عرضهای متنوع از۶۰ سانت الی ۹۰ سانت در ضخامت ۳۲ و ۴۸میل قابل سفارش و تولید می باشد.
روکش کلیه صفحات کابینت تولیدی چوپلاس متعلق به شرکت آرتاویل ایران می باشد. ضخامت روکش ها 0/6 میل می باشد.صفحات کابینت یک لب جهت استفاده در کابینت و مکانهایی که از یک سو به دیوار ختم میشوند قابل استفاده می باشد.
در تولید صفحه کابینت چوپلاس از روش روکش کردن تخصصی کامپوزیت پلی وود استفاده می گردد که برخی از ویژگی های آن عبارت است از پاکسازی کامل قسمت چرب پلی وود به وسیله دستگاه های پیشرفته تنونر، استفاده از چسب انحصاری راد وود که به صورت تخصصی برای چسباندن کرافت اچ پی ال به کامپوزیت پلی وود توسط متخصصین این مجموعه فرموله شده است و استفاده از رولینگ پرس های مخصوص پلی وود.
از دیگر ویژگی های صفحات ضدآب چوپلاس می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
سازگاری با محیط زیست، از طریق ساخته شدن از چوب‌های زائد و مواد پلاستیکی بازیافتی می‌باشد .

كه ١٠٠٪؜ مجددقابل بازيافت است به همين منظور از چوب پلاستيك به عنوان توليد پاك ( سبز ) ياد ميشود

کامپوزیت چوب پلاستیک هزینه نگهداری کمتری در مقایسه با چوب سخت دارد . یکی از دلایل اصلی برای رشد سریع کامپوزیت چوب پلاستیک هزینه‌های کم آن در چرخه زندگی این کامپوزیت ميباشد

نیاز به هزینه نگهداری پاییني دارد ثبات ابعادی عالی به همراه تنوع کمتر این کامپوزیت نیز می‌تواند به عنوان یکی دیگر از مزیت‌های اصلی محصولات چوب پلاستیک در نظر گرفته شود.

بسیاری از تحقیقات در بسیاری از کشورها بر دوام و طول عمر بالای کامپوزیت چوب پلاستیک و علاقه‌مندی زیاد در استفاده از آن‌ها در فضاهایی باز و آشپزخانه متمرکز شده‌است

در حقیقت، کامپوزیت چوب پلاستیک در اصل به عنوان کامپوزیتی مقاوم در برابر پوسیدگی‌های طبیعی و همچنین مقاوم در برابر قارچها ،حمله حشرات و رطوبت به بازار عرضه شد.

محصولات مشابه