کارنو آوران راتا

  • نام مدیر :

  • ایمیل مدیر :

  • مسئول فروش :

  • ایمیل مسئول فروش :

  • تلفن :

    77657613-14
  • فکس:

    77657613
  • موبایل :

  • آدرس :

    تهران , خیابان بنی هاشم

  • آدرس سایت :

    www.ratawood.com
  • رزومه :

    شرکت کارنو آوران راتا نماینده انحصاری محصولات اسکین کرنوشپان در ایران

    شرکت کرونوشپان : اتریش بزرگترین تولید کننده پانل های چوبی و کف پوش های لمینیت در دنیا با داشتن دیرینه ای یکصد و شانزده ساله از پیشرفت و تلاش ، مانند درختانی کهنسال نیرومندی خود را از ریشه های عمیق خود بدست می آورد.

    از سالهای آغازین فعالیت کرونشپان در قرن نودهم میلادی (1897) به عنوان یکی از پیشروترین کارخانه های چوب بری آن زمان در کشور اتریش تا به امرو که کرونوشپان شرکتی فرا ملیتی با بیش از یازده هزار نفر پرسنل و 33 کارخانه در 24 کشور مختلف دنیا است ، جستجو پیوسته و مداوم در راستای نوآوری و رسیدن به کمال مطلوب ، بخش جدایی ناپذیری از چرخه حیات ما را تشکیل داده اند که در هر آنچه انجام می دهیم این بینش را دنبال میکنیم .

    برا رسیدن به این هدف ، بگونه ای جنبه های مختلف فعالیت هایمان را با یکدیگر همسو کرده ایم که ما را قادر میسازند تا کنترل صد درصد تمامی امور جزیی را هم در اختیار داشته باشیم که این امر بدون وجود احساس تعهد ، تلاش مداوم و نو آوری همیشگی میسر نمیشود.

    فهرست بعضی از کارخانجات کرونوشپان:

    اتریش (دفتر مرکزی ) – اسپانیا – اسلواکی – انگلستان –اوکراین – ایتالیا – ایالات متحده امریکا – آلمان – بلاروس –بلغارستان – جمهوری چک – صربستان – رومانی – روسیه – قبرس – کرواسی – لاتویا – لهستان – لوزامبرگ – لیتوانی – مجارستان – یونان

    محصولات ما :

    ورق ام دی اف : از عمده ترین تولیدات کارخانجات کرونوشپان ورق ام دی اف چه به صورت خام و چه رنگی یا روکش های ملامینه و گلاسه و … می باشد که عمده ترین کارخانه های تولیدکننده این محصول عبارتند از : رومانی ، روسیه ، اسپانیا .

    ورق نئوپان : مرغوب ترین ورق های نئوپان خام و رنگی در سرتاسر جهان توسط کرونوشپان تولید می شود که کارخانه بلغارستان پیشرو در این زمینه می باشد.

    ورق او اس بی : این ورق از رشته لایه های نازک چوبی فراهم میشود و در سراسر جهان از مهمترین چوب های مهندسی در صنعت ساختمان سازی به شمار می رود . عمده ترین کارخانه های تولید کننده این محصول عبارتند از : رومانی و ترکیه .

    ورق لوکس : اسکین که دارای کیفیت بالا ( DENSITY) تنوع رنگ و برجستگی های قابل تنظیم است از مجمو عه های شرکت کرونوشپان می باشد . این محصول از لحاظ قیمت نسبت به نمونه های لوکس موجود بسیار مقرون به صرفه تر است.

    کرونوشپان و رتبه بندی جهانی در سال 2014 میلادی

    در سال گذشته میلادی گروه کارخانجات کرونوشپان با ظرفیت تولید سالیانه 17 میلیون متر مکعب انواع پانل های چوبی و تولید 200 میلیون متر مربع در بخش کف پوش لمینت ، شرکت کرونوشپان را به بزرگترین تولید کننده در حوزه تولید پانل و فرآورده های چوبی در جهان مبدل کرده است شرکت کرونوشپان در بیش از 90 کشور دنیا به بیشتر از هفت هزار مشتری خدمات ارائه می نماید.

برای دریافت کاتولوگ ام دی اف اسکین ایتالیااز لینک زیر استفاده نمایید.
 دانلود کاتولوگ محصولات