کابینت طرح بتن یا کابینت بتنی

صفحه کابینت طرح بتن

کابینت طرح بتن یا کابینت بتنی چیست

کابینت طرح بتن یکی از جدید‌ترین سبک‌های کابینت مدرن است که بسیار مورد استقبال مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. کابینت بتنی، کابینت ام دی اف با روکش طرح بتن است که سطحی برجسته و مقاوم و البته ظاهری جذاب دارد.علاوه بر ام دی اف طرح بتن متریال دیگری هم به نام میکروسمنت وجود دارد که بافت آن شبیه به بتن است.میکروسمنت پوششی چسبنده به ضخامت 2 میلیمتر است که بر روی سطوح مختلف و ام دی اف خام اجرا می‌شود. میکروسمنت مقاومت بالایی دارد و قابل تمیز کردن و شست و شو است.

صفحه کابینت مناسب کابینت طرح بتن

صفحه کابینت از جنس کورین، کوارتز، مارمونایت که در برابر مواد شیمیایی مقاومند و طول عمر بسیار بالایی دارند و هیچوقت درخشندگی خود را از دست نمی‌دهند در کنار کابینت‌ طرح بتن جلوه بسیار زیبایی دارند، بطور مثال صفحه کابینت کورین سفید با رگه‌های طوسی و کابینت طرح بتن طوسی بسیار زیبا می شود.
جدیدترین صفحه کابینتی که ترکیب آن با کابینت‌ طرح بتن بی‌نظیر است، صفحه کابینت پرسلان است. پرسلان از پخت ترکیب گرانیت و سیلیس در فشار دمای بالا تولید می‌شود و استحکام آن سه برابر سنگ‌های گرانیتی می‌باشد. از ویژگی‌های برتر صفحه کابینت پرسلان نسبت به صفحه کابینت‌های دیگر می‌توان به ضد حرارت بودن آن اشاره کرد.

صفحه کابینت طرح بتن

رنگ بندی کابینت طرح بتن:

کابینت طرح بتن به صورت یکدست ممکن است بعد از مدتی دچار یکنواختی و از مد افتادگی شود، به همین دلیل اکثرا به صورت ترکیبی با رنگهای دیگر کار می شود. این نوع ام دی اف ترکیبی شگفت‌انگیز از چوب و بتن است.
در طراحی کابینت پله ای آشپزخانه استفاده ام دی اف براق سفید درردیف بالا که عمق بیشتری دارد و ورق طرح بتن طوسی یا زغالی برای کابینت‌های ردیف پایین بسیار پرطرفدار است.
ام دی اف های طرح بتن در رنگ های روشن ،سفید ،خاکستری، تیره، طوسی و زغالی و به شکل آبرنگی دیده می شوند.

قیمت کابینت طرح بتن:

ورق ام دی اف طرح بتن در ابعاد بزرگ ۳۶۶ *۱۸۳ سانتیمتر و ضخامت ۱۶ میلیمتر، تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می‌شود. شرکت هایی همچون فرامید، ایزوفام، پاک چوب، از تولید کنندگان ورق ام دی اف طرح بتن هستند که از کیفیت بالایی برخوردار است.قیمت کابینت طرح بتن با کابینت‌های ام دی اف دیگر تفاوت چندانی ندارد، قیمت آن بستگی به نوع یراق آلات بکار رفته در کابینت و ابعاد دارد.